نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز گفت: با اشاره به بخش دیگری از فرمایشات رهبر انقلاب درباره حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره و اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اساسی رهبر انقلاب و همچنین مردم حل مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در کشور بوده که امیدواریم بتوانیم در مسیر حل این مسائل با جدیت خاصی حرکت کنیم تا شاید بخشی از نگرانی‌های این عزیزان را کم کرده باشیم.
کد خبر: ۸۷۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷ 17 July 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:حسین حسین‌زاده به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «مجلس یازدهم از قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجالس پس از انقلاب است» اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با ابراز محبت و لطفی که نسبت به مجلس و نمایندگان داشتند و با تعابیری الطاف خود را نسبت به نمایندگان نمایانگر کردند؛ قطعا سنگینی این لطف و محبت روی دوش ما خواهد افتاد که وظایف محول شده را با اهتمام جدی‌تری دنبال کنیم.

این نماینده مردم در مجلس در ادامه افزود: ما به عنوان خادمان مردم در بهارستان تا نفس آخر برای حل مشکلات مردم دست بر نخواهیم داشت و این مسئله هم از مهمترین منویات مقام معظم رهبری هستند.

وی با اشاره به بخش دیگری از فرمایشات رهبر انقلاب درباره حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره و اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اساسی رهبر انقلاب و همچنین مردم حل مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در کشور بوده که امیدواریم بتوانیم در مسیر حل این مسائل با جدیت خاصی حرکت کنیم تا شاید بخشی از نگرانی‌های این عزیزان را کم کرده باشیم.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در ادامه افزود: معتقدم؛ در این دوره از مجلس که به تعبیر مقام معظم رهبری انقلابی‌ترین مجلس بوده باید برای گره گشایی و رفع مشکلات مردم کاری کنیم که هر آنچه را انجام دادیم آنها در زندگی خود لمس کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار