قشقایی برای کسب دهمین پیروزی خود، رایکا بابل را پیش رو دارد.
کد خبر: ۸۷۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 18 July 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:در هفته ۳۰ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم شهدای قشقایی شیراز ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه روز شنبه ۲۸ تیرماه به میزبانی ورزشگاه پارس به مصاف میهمانش رایکا بابل می‌رود.

نماینده فارس که در دوران پسا کرونا با سرمربی گری طالبی نتایج خوبی کسب کرده امیدوار است بتواند این هفته نیز مقابل نماینده بابل به برتری دست یابد.

در جدول رده بندی تیم قشقایی با ۹ برد، هشت تساوی، ۱۲ شکست و ۳۵ امتیاز در مکان دوازدهم جای گرفته و رایکا بابل با پنج برد، ۱۳ تساوی، یازده شکست و ۲۷ امتیاز مکانی بهتر از شانزدهمی در اختیار ندارد.

پس از سقوط تیم علم و ادب تبریز به لیگ دسته ۲ که در هفته ۲۹ قطعی شد حالا تیم‌های رده ۱۶ و هفدهمی رایکا بابل و سپیدرود رشت در تلاش هستند تا با کسب نتایج مناسب در هفته‌های پایانی از رفتن به مسابقات دسته پایینتر جلوگیری کنند، در این میان تیم‌های شهدای قشقایی، نیروی زمینی، داماش گیلانیان و ملوان نیز با توجه به نزدیکی امتیازات در انتهای جدول، هنوز حاشیه امن مناسبی برای خود ایجاد نکردند.

در هفته ۲۹ تیم شهدای قشقایی با دو گل علم و ادب تبریز را مغلوب کرد و رایکا بابل در بازی با استقلال خوزستان به تساوی بدون گل رسید.

پیمان فرخی مهر و کمک هایش رحیم حاجی پور و صادق رستمی دیدار شهدای قشقایی شیراز و رایکا بابل را قضاوت می‌کنند.

دیدار رفت دو‌تیم در تاریخ ۲۴ آبان ۹۸ برگزار شد و رایکا بابا با نتیجه ۳-۲ شهدای قشقایی را از پیش رو برداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار