طی ویدیو کنفرانس استاندار با ستادملی مقابله با کرونا
امروز و در نشست ویدئو کنفرانس استانداران با رئیس جمهور ، حسن روحانی از اقدامات خوب استاندار و ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد ضمن اینکه وزیر بهداشت از وضعیت روزهای آینده استان کهگیلویه و بویراحمد در مواجه با پیک بیماری کرونا ابراز نگرانی کرد.
کد خبر: ۸۷۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ 18 July 2020
استان کهگیلویه و بویراحمد از زمان شیوع کرونا همواره از استان هایی بوده است که به نسبت دیگر استان ها عملکرد خوبی در مقایسه با دیگر مناطق داشته است اما پس برخی گشایش ها و رهایی از قرنطینه در بخش فاصله گذاری اجتماعی هوشمند طی حدود یک ماه گذشته وضعیت استان به ناگاه وضعیت خطرناکی پیدا کرد تا جایی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد احتمال سه رقمی شدن تلفات را هم داد. هنوز هم بعد از گذشت چند هفته از بروز وضعیت هشدار و قرمز در برخی مناطق استان ، وضعیت استان با توجه به نوع نهادینگی فرهنگ مقابله در استان ، خطر در کمین است و مشخص نیست نهایتا چه خواهد شد.
چرا رئیس جمهور از مردم کهگیلویه و بویراحمد تشکر کرد
امروز و در نشست ویدئو کنفرانس استانداران با رئیس جمهور ، حسن روحانی از اقدامات خوب استاندار و ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد.
در این نشست مجازی دو استان زنجان و کهگیلویه و بویراحمد به ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در استان های تحت مدیریت خود پرداختند.
در نشست امروز در استان زنجان وضعیت قرمز بیماری کرونا اعلام اما کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان موفق در مدیریت پیشگیری بیماری کرونا معرفی شد.
رئیس جمهور هم پس از گزارش رئیس دانشگاه علوم پزشکی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات حسین کلانتری و همچنین ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا  و مردم کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کرد.
چرا وزیر بهدشت ابراز نگرانی کرد؟
اما در ادامه این نشست وزیر بهداشت از وضعیت روزهای آینده استان کهگیلویه و بویراحمد در مواجه با پیک بیماری کرونا ابراز نگرانی کرد.
فارس نوشت : نمکی  پس از آنکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در استان ارائه کردند گفت: این استان به مانند خوزستان پیک بیماری را پشت سر نگذاشته است و ممکن است در روزهای آینده با شرایط سختی مواجه شود.
وزیر بهداشت خطاب به استاندار و مسوولان استانی با بیان اینکه تمنا می‌کنم مراقبت‌ها و رصدهایتان را بیشتر کنید، افزود : کهگیلویه و بویراحمد یک فرهنگ کوچ‌نشینی و ییلاق‌نشینی دارید همچنین به دلیل وجود شهر خوش آب و هوای سی‌سخت و مناطق بکر گردشگری مراقبت‌ها در این استان بیشتر شود تا از افزایش شیوع بیماری جلوگیری شود.
وی توصیه کرد مسوولان حتما شرایط را مدیریت کنند و با توجه به کاهش آمارها بی‌خیال نباشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار