معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تببین آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ نفر در استان به علت ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که طی ۴۸ ساعت گذشته، آمار جان باختگان به ۳۱ نفر رسیده است.
کد خبر: ۸۷۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 20 July 2020

به گزارش تابناک فارس: علی اکبری با هشدار به مردم استان، افزود: آمار ابتلا به کووید ۱۹ از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۲۶هزار و ۷۴۰ مورد رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۲۲۸ بیمار مشکوک و دارای علامت در بخش‌های مختلف بیمارستانی استان بستری هستند که از این تعداد، ۹۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت های ویژه به سر می برند.

طی روزهای اخیر شاهد افزایش حساسیت مردم نسبت به بیماری کووید۱۹ و رشد شمار استفاده کنندگان ازماسک در شیراز و استان فارس هستیم اما هنوز هم شمار شهروندانی که به دلایل غیرضروری در سطح شهر تردد دارند، زیاد است و ترافیک سنگین در معابر اصلی شیراز مشهود است.

تعطیلی سیستم حمل و نقل عمومی، پارک‌ها، مراکز تجمع نظیر بوستان‌ها و نقاط تفریحی، سینماها، کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و تالارها و محدود شدن فعالیت مراکز دیگر، اجباری شدن استفاده از ماسک در دوایر مختلف دولتی و ممنوعیت تردد بدون ماسک در اماکن عمومی خصوصا مراکز سرپوشیده و .... از تصمیمات اجرایی شده در استان فارس بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار