مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: مدیران ۱۷ کارگاه نیز به علت رعایت نکردن پروتکل‌های ابلاغی به مراجع قضایی معرفی شدند و برای هفت کارگاه دستور پلمب صادر شده است.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶ 21 July 2020
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان گفت: ۱۵ هزار و ۵۱۸ کارگاه از زمان آغاز گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی و در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در این استان بازرسی شدند که برای چهار هزار و ۴۱۷ واحد اخطاریه بهداشتی صادر شد.

به گزارش ایرنا، لیدا رفعتی اظهار داشت: واحد بهداشت حرفه‌ای علوم پزشکی استان در راستای پیشگیری از بیماری کرونا از ۲۳ فروردین سالجاری زمان شروع گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام به بازرسی از صنایع، کارخانجات و واحد‌های صنفی کرد.

وی افزود: این مجموعه با همکاری ۶۰ نفر از بازرسان واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای مراکز بهداشت با هدف تامین و حفظ سلامت نیروی کار استان اقدام به بازرسی روزانه از واحد‌های کارگری در زمینه اجرای پروتکل‌های اختصاصی گام دوم فاصله گذاری اجتماعی کرد.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: علاوه بر این در راستای کنترل و پیشگیری بیماری کرونا آموزش شاغلان و غربالگری روزانه آن‌ها از نظر وجود علائم تنفسی مربوط ویروس کرونا صورت گرفت.

رفعتی گفت: از آغاز گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی تاکنون ۱۵ هزار و ۵۱۸ کارگاه با ۵۴ هزار و ۳۶۰ نفر شاغل بازرسی شدند که برای چهار هزار و ۴۱۷ واحد از کارگاه‌های بازرسی شده اخطاریه بهداشتی صادر شد.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: مدیران ۱۷ کارگاه نیز به علت رعایت نکردن پروتکل‌های ابلاغی به مراجع قضایی معرفی شدند و برای هفت کارگاه دستور پلمب صادر شده است.

رفعتی اظهار داشت: تعداد شاغلان شناسایی شده از نظر ابتلای قطعی به کرونا ۷۱ نفر بودند که از این تعداد ۲۵ نفر بهبود یافتند و تاکنون موردی از فوت بر اثر ابتلا به کرونا در این شاغلان گزارش نشده است.

بگفته سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ۳۰ تیر امسال ۲۷۶ هزار و ۲۰۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۴ هزار و ۴۰۵ نفر رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار