کد خبر: ۸۷۸۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 23 July 2020
امام‌جمعه املش با تأکید بر لزوم هر چه باشکوه‌تر و گسترده‌تر برگزار شدن نماز جمعه گفت: باید سنگر اسلامی نماز جمعه هر چه عظیم‌تر و پرمحتواتر حفظ کنیم تا به برکت آن توطئه‌های دشمنان خنثی گردد.
نقش محوری نماز جمعه در وحدت‌آفرینی و ناکام کردن توطئه‌های دشمن

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در املش با اشاره به اهمیت نماز جمعه در اسلام اظهار کرد: خداوند برای نشان دادن جایگاه نماز جمعه یک سوره کامل در قرآن مجید آورده است.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام نماز جمعه را حج مساکین دانسته است، افزود: اهمیت این فریضه آشکار می‌شود و مسلمانان متعهّد نباید از حضور در این صحنه عبادى سیاسی غفلت کنند.

امام‌جمعه املش با بیان اینکه نماز جمعه نمایشى از قدرت سیاسى و اجتماعی اسلام است، تصریح کرد: نماز جمعه باید هر چه باشکوه‌تر و پرمحتواتر اقامه شود و مردم با شرکت گسترده خود باید این سنگر اسلامى را هر چه عظیم‌تر و بلندپایه‌تر حفظ نمایند تا به برکت آن توطئه‌های خائنان و دسیسه‌های مفسدان خنثى شود. 

نماز جمعه به‌عنوان یک مراسم هفتگی مسلمین نه‌تنها یک عبادت محسوب می‌شود بلکه مظهر وحدت مسلمین و شکوه و عظمت اسلام بوده که قلوب مسلمانان را به هم نزدیک می‌کند و باعث تقویت دین اسلام و قدرت مسلمین می‌شود.

محمد مداح یکی از جوانان املشی با بیان اینکه نماز جمعه از برکات نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: نماز جمعه باعث نزدیک شدن دل‌ها و کاهش دغدغه‌های مردم می‌شود و همگی وظیفه‌داریم با حضور گسترده در این فریضه الهی این قدرت عبادی سیاسی جهان اسلام را به رخ جهانیان بکشیم و با اقامه نماز جمعه نقشه و توطئه‌های دشمن را به هم بریزیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار