استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: آزادگان در دوران اسارت نه تنها یک لحظه از آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب پا پس نکشیدند بلکه آنجا نیز یک خط مقدم مستحکم تشکیل دادند.
کد خبر: ۸۸۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ 16 August 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی به مناسبت سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پیامی به این شرح صادر کرد:

سلام و درود خداوند بر رفعت نشینان بلند آزادی که در زمانه سخت اسارت لحظه ای در دفاع از حریت و آزادگی درنگ نکردند و نام فاخر خود را بر گستره تاریخ این سرزمین جاودان ساختند.
 
۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرفراز به خاک ایران اسلامی است و این روز فرصتی برای مرور رشادت ها و از خودگذشتگی های کسانی است که در زمین دشمن علی رغم تحمل سخت ترین شکنجه ها اسارت را به بند کشیدند و جلوه ای ماندگار از صبر و استقامت را به نمایش گذاشتند.

آری بازگشت‌ آزادگان را بایست فتح قله استقامت در زمین دشمن عنوان کرد چراکه آنان در اسارت نه تنها یک لحظه از آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب پا پس نکشیدند بلکه آنجا نیز یک خط مقدم مستحکم تشکیل دادند.

و اینجا بایست گفت که بازگشت آزادگان برای ملت ایران چون آزاد سازی خرمشهر شور ونشاط وصف ناشدنی در جای جای کشور ایجاد کرد و استقبال باشکوه از آزداگان بهترین نشان قدرشناسی مردم از زحمات آنان بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان عزیز به کشور، این مناسبت فرخنده را به محضر آحاد مردم شریف استان ایلام، خانواده معظم شهدا و همه جانبازان و آزادگان عزیز تبریک می‌گویم و برای همگان از درگاه خداوند متعال سلامتی، عزت و سربلندی مسئلت می نمایم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار