کد خبر: ۸۸۸۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ 17 August 2020

 

ربیعی فر: از شرافت فوتبال رشت دفاع کردیم

تابناک/ سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: با بازی جوانمردانه ای که برابر آلومینیوم اراک به نمایش گذاشتیم، از شرافت فوتبال رشت دفاع کردیم.

مازیار ربیعی فر پس از شکست یک بر صفر تیمش در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با ایسنا افزود: در این بازی دو تیم در شرایط متفاوتی به زمین آمدند، اما انگیزه بسیار زیادی برای نشان دادن روح جوانمردی در ورزش داشتیم و خوشبختانه خدا را شاکرم که توانستم با یک بازی خوب و جوانمردانه لیگ را به پایان برسانیم.

ربیعی فر با تبریک به تیم آلومینیوم اراک بابت صعود به لیگ برتر گفت: این تیم مستحق صعود به لیگ برتر بود و بازیکنان رسول خطیبی نشان دادند که با شکست مس در کرمان، شایسته صعود به لیگ برتر هستند. در این دیدار هم ما سعی کردیم در حد توان بازی خوب و برابری را ارائه کنیم و این شکست چیزی از ارزش های بازیکنان داماش کم نمی کند.

وی در خصوص مشکلات فوتبال رشت و سقوط سپیدرود به دسته دوم گفت: متاسفانه عدم حمایت مالی و نداشتن اسپانسر باعث شده است که تیم‌های استان گیلان در چند سال اخیر عملکرد خوبی نداشته باشند در صورتی که پتانسیل بسیار زیادی در فوتبال استان گیلان وجود دارد که امیدواریم با حمایت مسئولان بتوانیم بار دیگر در سطح لیگ برتر حضور داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار