کد خبر: ۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱ 28 February 2015
به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شورا شهر شیراز، سید محمدرضا دیهیمی، ساده سازی امور شهرسازی برای شهروندان را از اهداف مهم شورا دانست و افزود: با تایید و ابلاغ این مصوبه شورا و ابلاغ آن، از سال آینده عملیات واگذاری خدمات فنی و شهرسازی شهرداری شیراز به بخش خصوصی اجرایی می شود.

عضو شورای شهر شیراز ادامه داد: این خدمات توسط بیش از 200 دفتر مهندسی که در مناطق مختلف شهر فعالیت خود را آغاز می کنند ارائه خواهد شد.

دیهیمی، رسیدگی به طرح ها و پروژه های شهری را از ابتدای سال 94 بر اساس برنامه های شش ماهه اعلام کرد و گفت: این تصمیم را کمیسیون معماری و شهرسازی شورا، با هدف بررسی دقیق تر پروژه های عمرانی شهر و اولویت بندی آنها تدوین کرده است که به زودی به سازمان های مربوطه اعلام خواهد شد.

وی، طرح ساماندهی اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع)، حفظ و احیای باغ های قصردشت، ساماندهی رودخانه خشک، احداث پارک حاشیه ای رودخانه جنوب شیراز (سلطان آباد) و ساماندهی بافت های تاریخی یا فرسوده را از مهمترین اولویت های نیمه نخست سال 94 بیان کرد.

شورای اسلامی شهر شیراز در هشتاد و یکمین جلسه علنی خود (28 دیماه 93)، آیین نامه برون سپاری خدمات شهرسازی شهرداری را تصویب کرد.

این مصوبه پس از تایید از سوی فرمانداری شیراز، قابل اجرا خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار