کد خبر: ۸۸۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴ 18 August 2020

 

تمدید قرارداد "وحید رضایی" با مس شهربابک

ایسنا/کرمان مدیرعامل تیم فوتبال مس شهربابک گفت: "وحید رضایی" سرمربی سابق تیم‌های داماش گیلان و ذوب آهن اصفهان قرارداد خود را به مدت سه فصل دیگر با باشگاه مس شهربابک تمدید کرد.

دکتر "عباس قشمی‌میمند" در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: وحید رضایی در سال گذشته به عنوان سرمربی باشگاه مس شهربابک انتخاب شد و عملکرد این سرمربی در طول این فصل رضایت‌بخش بوده است.

وی با اشاره به سابقه تیم فوتبال مس شهربابک، عنوان کرد: اکنون مس شهربابک با همت این سرمربی در جایگاه سوم جدول لیگ دسته دوم قرار دارد لذا با نتایج که تیم گرفته و رضایت پیشکسوتان و هیات مدیره باشگاه تصمیم بر این شد که قرارداد "وحید رضایی" را به مدت سه فصل دیگر تمدید کنیم.

مدیرعامل تیم فوتبال مس شهربابک بیان کرد: انتظار ما از این سرمربی این است که غیر از آنکه به تیم بزرگسالان توجه دارند به تیم‌های پایه و بازیکنان بومی شهربابک نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی افزود: برنامه بلند مدتی برای حضور قدرتمند در لیگ‌های دسته اول و برتر کشور در سال‌های آینده تدوین کردیم که امیدواریم با حمایت مسئولین به نتایج خوبی دست پیدا کنیم و همچنین از حمایت‌های مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران، نماینده مردم در مجلس و همچنین مدیر مجتمع مس شهربابک برای توسعه ورزش در سطح شهرستان و استان تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم این حمایت‌ها مستمر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار