در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطرات سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پویش مطالعاتی کتاب خوب با محوریت کتاب "سلیمانی عزیز" برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۰ 20 August 2020

به گزارش تابناک قم، سردار حسین کاجی ‌مدیرعامل موسسه حماسه یاران در نشست خبری پویش مطالعاتی با محوریت کتاب سلیمانی عزیز که در سالن جلسات موسسه خاتم برگزار شد، اظهار داشت: امسال اولین سال محرم بدون سردارسلیمانی است و جمله معروف حاج قاسم که ما ملت امام حسین(ع) هستیم هنوز در گوش ما طنین انداز است.

وی با بیان اینکه به همه عاشقان این راه می گوییم که هر کسی می خواهد ملت امام حسین(ع) شود باید سیره امام حسین(ع) را بخواند، افزود: برای حرکت در مسیر اباعبدالله(ع) باید سیره زندگی خود را در مسیر سیره حسینی(ع) قرار دهیم.

مدیرعامل موسسه حماسه یاران با اشاره به محتوای کتاب "سلیمانی عزیز" بیان کرد: این کتاب قطره ای از دریای معرفت و عظمت حاج قاسم است، وقتی این کتاب را مطالعه می کردم روح سرداران شهید را در این کتاب به خوبی حس کردم.

سردار کاجی تصریح کرد: انتشارات حماسه یاران در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطرات سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام به برگزاری پویش مطالعاتی کتاب خوب با محوریت کتاب "سلیمانی عزیز" می کند، به دنبال آن هستیم که در حد بضاعت قطره ای از عظمت حاج قاسم را معرفی کنیم.

راوی دفاع مقدس با بیان اینکه اگر می خواهیم انقلاب ما به ظهور متصل شود باید فتح القلوب کنیم، خاطرنشان کرد: سپهبد سلیمانی فتح الفتوح دفاع مقدس است ولی کتاب سلیمانی عزیز و مکتب حاج قاسم این نکته را به ما می گوید که ایشان رای مقدمه سازی ظهور امام زمان(عج) فتح القلوب کردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار