مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: پیکرهای پاک و مطهر دو شهید والامقام دوران دفاع مقدس اواسط هفته جاری در ایلام و چرداول تشییع و خاکسپاری می شوند
کد خبر: ۸۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 05 September 2015
به گزارش تابناک ایلام،سلمان رستمیان گفت: این دو شهید والامقام چندی پیش بصورت گمنام در منطقه کردستان عراق توسط گروه معراج تفحص شده بودند که پس از انجام آزمایشات پزشکی هویت آنان شناسایی شده است.
وی افزود: این دو از شهدای دانشجو و بنام های حمید زرگوشی اهل شهرستان مهران و لطفعلی مرادحاصلی اهل شهرستان چرداول در استان ایلام هستند.
رستمیان با بیان اینکه مردم مومن و شهیدپرور استان ایلام روز سه شنبه هفته جاری میزبان پیکرهای پاک و مطهر این دو شهید ولامقام هستند، تاکید کرد: با هماهنگی های انجام شده پیکر مطهر این دو شهید روز دوشنبه وارد ایلام می شود.
به گفته وی، قرار است روز سه شنبه آیین استقبال، تشیع و خاکسپاری این دو شهید در شهرهای ایلام و چرداول بصورت همزمان با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان برگزار شود.
وی یادآور شد: شهید لطفعلی مراد حاصلی در گلزار شهدای روستای زنجیره از توابع شهرستان چرداول و شهید حمید درگوشی در مزار شهدای گمنام واقع در وادی بهشت رضا شهر ایلام خاکسپاری می شوند.
این دو شهید دانشجوی بسیجی سال 65 و در جریان عملیات والفجر 9 در منطقه عملیاتی سلیمانیه کردستان عراق به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس دو هزار و 700 شهید، 11 هزار جانباز و 332 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار