فرماندار دهلران؛
فرماندار دهلران گفت : کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در کشور هستند و شغل پزشكي مقدس و داراي جايگاهي رفيع در جامعه ما است.
کد خبر: ۸۹۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ 22 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ همزمان با روز پزشك مجید عسکری با حضور در بیمارستان شهدا دهلران در جمع پزشكان و متخصصان اين شهرستان اظهلر داشت : کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در کشور هستندوهمه افراد جامعه باید با رعایت پروتکل های بهداشتی به روند بهبود اوضاع کمک کنند.

وی اظهار داشت : مجاهدت های پزشکان و پرستاران در راه مبارزه با ویروس کرونا، و از جان گذشتگی جهادگران عرصه درمانی بسیار ارزشمند، و قابل تقدیر است.

فرماندار دهلران با تقدیر از پزشکان و پرستاران و کادر درمان شهرستان افزود:همه مردم و مسئولان قدردان زحمات این عزیزان هستند چرا که پزشكان در سايه تلاش و همت خويش ، سلامتي جامعه را تضمين كرده و افراد را از بند بيماري نجات مي دهند.

عسگری با اشاره به شهدای مدافع سلامت گفت : قطعا عزیزانی که در راه خدمت به مردم در عرصه درمان براثر ویروس کرونا شهید شدند داری جایگاه بالایی در جامعه هستند چرا که با ایثار و از خودگذشتی که داشتند تا آخرین زمان حیات خود به بیمارن خدمت کردند تا بیمارن خود را درمان کنند که ستونی است.

در پایان این مراسم فرماندار دهلران با تعظیم در مقابل زحمات و تلاش های پزشکان و کادر درمان شهرستان با اهدا لوح سپاس از زحمات 15از پزشکان تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار