معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: استکبار با القای ناامیدی، یاس و اختلاف افکنی در جامعه اهداف شومی را دنبال می‌کند که یکی از اهداف اصلی آنها ایجاد فاصله بین حاکمیت و مردم است و لذا دامن زدن به برخی اختلاف‌ها آب به آسیاب دشمن ریختن است.
کد خبر: ۸۹۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 23 August 2020

به گزارش تابناک فارس: سید احمد احمدی‌زاده، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، این هفته را فرصت مناسبی برای بیان خدمات دولت و نظام دانست و افزود: این هم حق دولت و نظام است که خدماتی را که ارائه کرده‌اند بیان کنند و هم حق مردم است در جریان این خدمات قرار گیرند.

وی ادامه داد: قطعا در یک فضای آرام و همراه با اتحاد و همدلی می‌توان خدمات گسترده و مطلوب‌تری به جامعه و شهروندان ارائه داد و اگر مسئولان بخواهند همه وقت و انرژی خود را صرف پرداختن به حاشیه‌سازی‌ها کنند از خدمات به مردم باز می‌مانند وبه همین دلیل سعی کردیم که از حواشی پرهیز کنیم.

او بیان کرد: استکبار با القای ناامیدی، یاس و اختلاف افکنی در جامعه اهداف شومی را دنبال می‌کند که یکی از اهداف اصلی آنها ایجاد فاصله بین حاکمیت و مردم است و لذا دامن زدن به برخی اختلاف‌ها آب به آسیاب دشمن ریختن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: بنابراین باید با پرهیز از برخی اظهارنظرهای غیرکارشناسی به آرامش استان کمک کنیم و در زمینه وحدت و همدلی گام برداریم.

او اظهار داشت: استان فارس استانی امن و همراه با آرامش زیاد است و با وجود برخی چالش‌ها و مشکلات، با تدبیر و تعاملی که بین اعضای شورای تامین وجود داشته و دارد امروز شاهد هستیم که امنیت خوب و قابل قبولی بر فضای استان حاکم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار