نماینده مردم شیراز با بیان اینکه مجلس به دنبال نگاه سیاسی نیست تصریح کرد: باید خلاءهای قانونی موجود را برطرف کرد تا در موارد اینچنینی که منافع ملت متضرر شده است شائبه سیاسی کاری به وجود نیاید. مجلس به دنبال مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است و باید با کسانی که مسبب مشکلات امروز مردم هستند به طور قاطع و قانونی برخورد شود.
کد خبر: ۸۹۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 26 August 2020

تابناک فارس به نقل از راه دانا:«جعفر قادری»، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضع امروز مسکن حاصل عملکرد دولت و به طور خاص وزارت آقای آخوندی در 5 سال است گفت: آقای آخوندی در دوران مسئولیت خود در وزارت مسکن آنچه را که باید انجام می داد انجام نداد و با ترک فعل وضع موجود را در کشور به وجود آورد.

وی با بیان اینکه مجلس به دنبال نگاه سیاسی نیست تصریح کرد: باید خلاءهای قانونی موجود را برطرف کرد تا در موارد اینچنینی که منافع ملت متضرر شده است شائبه سیاسی کاری به وجود نیاید. مجلس به دنبال مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است و باید با کسانی که مسبب مشکلات امروز مردم هستند به طور قاطع و قانونی برخورد شود.

عضو کمیسیون برنامه و بوجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه به عملکرد آقای آخوندی ایرادات جدی وارد است عنوان کرد: آقای آخوندی رسما اعلام کرد که اعتقادی به مسکن مهر ندارد و این طرح را مزخرف خواند همین باعث شد که وضعیت مسکن دچار بحرانی که امروز شاهد آن هستیم شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه در حال حاضر میزان عرضه و تقاضا در حوزه مسکن هماهنگ نیست، گفت: در تمام دنیا مسکن از جمله بخش‌هایی است که مشمول حمایت‌های یارانه‌ای دولت قرار می‌گیرد اما اینکه کسی جزئت کند که به این موضوع افتخار کند که هیچ کمکی به بخش مسکن نکرده از مواردی است که در دولت آقای روحانی شاهد آن بودیم.

قادری با اشاره به جریان فکری هماهنگ در مجلس قبل با عملکرد وزارت مسکن عنوان کرد: باید در زمان مسئولیت یک وزیر یا یک مقام مسئول نسبت به تخلفات وی برخورد صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار