لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان بوشهر با چهار دیدار پیگیری شد که حاصل آن چهار برد برای تیمهای میزبان بود.
کد خبر: ۸۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴ 05 September 2015

به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛هفته اول لیگ برتر بزرگسالان استان بوشهر از جمعه 13 شهریور ماه در شهرای مختلف استان برگزار شد.

در پرگل ترین دیدار هفته تیم تازه لیگ برتری شده سیراف کنگان با 3 گل از سد پرسپولیس دیلمی گذشت که با امتیاز دریانوردان بوشهر پا به رقابتها گذاشته است تا شروعی طوفانی داشته باشد.

برای سیراف محمد زارعی، امید غیاثی و احمد حرمی گلزنی کردند. ضمن اینکه دروازبان تیم سیراف موفق به مهار یک ضربه پنالتی نیز شد.

اما در خورموج تیم ابوذر کلمه بازی برده را با شکست عوض کرد. شاگردان خرم در همان ابتدای بازی از زردپوشان دشتی پیش افتادند و تا پایان نیمه برتری خود را حفظ کردند . با شروع نیمه دوم این سپاهان بود که به گل رسید و بازی را به تساوی کشاند . در ادامه خورموجی ها که می خواستند به اولین پیروزی خانگی دست یابند با فشار روی دروازه ابوذر کلمه صاحب یک ضربه پنالتی شدند و دومین گل را وارد دروازه کلمه ای ها کردند و سه امتیاز اول خانگی را دشت کردند.

در بنه گز دیدار دو تیم استقلال و توحید بوالخیر با برتری 2 بر صفر تیم بنه گز به پایان رسید.

در این دیدار استقلال توانست با انجام یک بازی زیبا و رو به جلو در حالی که حریف به ضد حمله ها چشم داشت با گلزنی محمد محمدی و هادی کرمی بازی اول خود در لیگ استان را با برد پشت سر بگذارد .

همچنین تیم امید گناوه در اولین دیدار خود در ورزشگاه شهید سراجی این شهر با دوگل از سد خیبر اهرم گذشت .

در آخرین دیدار هفته تیمهای سرخپوشان برازجان و سپاهان بوشهر روز یکشنبه در چمن شماره دو شهید بهشتی به مصاف هم می روند تا پرونده هفته نخست بسته شود.

تیم پیام چغادک این هفته استراحت داشت و در هفته دوم از امید گناوه پذیرایی می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار