کد خبر: ۸۹۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶ 06 September 2020

 

 مدیرعامل و سرمربی جدید تیم ملوان معرفی شدند

رشت - ایرنا - پژمان نوری به عنوان مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی و مازیار زارع بعنوان سرمربی این تیم طی مراسمی رسمی معرفی شدند.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی عصر یکشنبه در مراسم معارفه مدیرعامل و سرمربی این تیم اظهار کرد: مسائل مالی و بویژه بدهی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی به سرگئی پاشنکو دروازه بان اسبق تیم مهمترین مشکل ملوان بندر انزلی است چون باعث شده پنجره نقل و انتقالات به روی ملوانان در همه رده های سنی این باشگاه بسته شود.  
پژمان نوری، تقویت تیم های پایه باشگاه ملوان را یکی از مهمترین برنامه های باشگاه در فصل در پیش رو عنوان کرد و افزود: ملوان بندر انزلی باید چنان قوی شود که مانند دهه های گذشته با اتکا به تیم های پایه خود بایستد در این راستا با برنامه ریزی درست به دنبال ایجاد تحول اساسی در باشگاه هستیم.  
وی درآمدزایی به کمک مسئولان را یکی از امور مهم و ضروری برای باشگاه ملوان برشمرد و تاکید کرد: از زمانی که تیم را تحویل گرفتیم میزان بدهی ملوان را از ۱۸ میلیارد تومان به ۹ میلیارد رساندیم و معتقدم ملوان باید هرچه زودتر به اصل خویش که همان بازیکن سازی است، برسد.  
نوری در خصوص برنامه های باشگاه برای صعود ملوانان به لیگ برتر گفت: هر تیمی دوست دارد صعود کند ولی باید بسترهای لازم  فراهم باشد اکنون اگر ملوان تا الان سرپا مانده بخاطر هواداران و پیشکسوتان بویژه نیروی دریایی است که حامی این تیم بوده اند.  
به گفته مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی، بازیکن سازی، بومی گرایی و استفاده از تیم های پایه از اصول ملوان است و برای تصمیم گیری در خصوص مربیگری تیم ها و بازیکنان، شورا یا کمیته ای تشکیل و در خصوص موارد ذکر شده تصمیم گیری می کند.

اصل ملوان بر بومی گرایی است

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی نیز درا این جلسه با اشاره به اینکه بومی گرایی مهمترین اصل باشگاه ملوان بندر انزلی است، اظهار کرد : ما امانت دار مردم هستیم و تنها چیزی که بر آن اصرار دارم جنگنده بودن ملوان است و قول می دهم تیم جنگنده ای بسازم که بازیکنان آن با تمام وجود برای سربلندی و اصالت ملوان به میدان بروند.  

مازیار زارع با بیان اینکه اعضای کادر فنی و بازیکنان ملوان، تلفیقی از تجربه و جوانی خواهند بود، افزود: ملوانان فصل گذشته شرایط مطلوبی نداشتند اکنون در پی آن هستم که سطح کیفیت تیم ملوان ارتقا یابد.  
وی با اشاره به معرفی لیست بازیکنان و کادر فنی به باشگاه گفت: اگر از ابتدا بازیکنان تمرینات را با روحیه جنگندگی آغاز کنند، تیم به هدف مورد نظر می رسد.  
زارع با اشاره به اینکه حضور افراد بومی در باشگاه ملوان به عنوان اصالت این باشگاه است، افزود: این تیم در هر نسل،  بازیکنان بسیاری تحویل جامعه ورزش داده است.  
سرمربی تیم نیز از پیشکسوتان درخواست کرد که وی را در اداره این تیم همراهی کرده و با ارائه پیشنهادات و انتقادات وی را در هدایت هرچه بهتر تیم یاری رسانند.  
وی با اشاره به ضرورت تبعیت همه بازیکنان از قوانین و مقررات باشگاه تصریح کرد:تا زمانی که در باشگاه هستم بازیکن باید کاملا در اختیار باشگاه ملوان باشد چون نام ملوان برایم مهمتر از هر چیزی است.
تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور دارد و با صعود تیم چوکای تالش و بقای تیم داماش گیلانیان باید منتظر ماند و دید که تیم شهرداری آستارا نیز در مرحله پلی اف به عنوان چهارمین تیم حاضر در لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار