معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به کمبود اعتبارات در حوزه فرهنگی، گفت: متأسفانه به منظور اجرای کارهای فرهنگی در سطح جامعه با محدودیت اعتباری مواجه هستیم.
کد خبر: ۸۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۸ 09 September 2015
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به کمبود اعتبارات در حوزه فرهنگی، گفت: متأسفانه به منظور اجرای کارهای فرهنگی در سطح جامعه با محدودیت اعتباری مواجه هستیم.

به گزارش فارس؛ حجت‌الاسلام علی‌مراد کیانی در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان قدوسی و دستجردی، اظهار کرد: شهید قدوسی، زاده و اهل شهرستان نهاوند است که این یک افتخار بزرگ برای استان همدان محسوب می‎شود.

وی با اشاره به اینکه در مناسبت‌های مختلف به مسئله فرهنگ دینی توسط مبلغان در مساجد، هیئات مذهبی، شبکه مداحان و مربیان قرآنی پرداخته شده است، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک سازمان فرهنگی، ساماندهی برنامه‌ها در حوزه دینی و مذهبی و امر نظارت را برعهده دارد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به کمبود اعتبارات در حوزه فرهنگی، تصریح کرد: متأسفانه به منظور اجرای کارهای فرهنگی در سطح جامعه با محدودیت اعتباری مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان برای براندازی دین اسلام مبالغ هنگفتی را هزینه می‌کنند، گفت: 75 درصد رسانه‌های جهان زیر نظر فردی صهیونیستی است که وقتی از او سئوال می‌شود که چقدر در این زمینه هزینه کرده؟ می‌گوید: 7 درصد از سرمایه خود را هزینه ساخت ماهواره‌هایی کرده‌ام که 3 هزار میلیارد نفر را زیر پوشش دارد.

کیانی با بیان اینکه هدف دشمن تنها تضعیف جایگاه ولایت است، افزود: باید با تقویت دین اسلام و اجرای برنامه‌های فرهنگی این جایگاه را تقویت کرده و نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

وی با اشاره به اینکه در پاکستان بیش از 2 میلیون مبلغ وهابی تربیت شده است، تصریح کرد: این وهابیون در زمینه فقهی و فرهنگی فعالیت‌های گسترده‌ای دارند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه امروز در کشور ایران 50 هزار مبلغ وجود دارد، افزود: تربیت و آموزش این افراد نیاز به تقویت برنامه‌های فرهنگی دارد که ما در این زمینه با مشکل اعتباری مواجه هستیم.

وی با قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام موسی محبی، رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد، حجت‌الاسلام حسین گروسی را به عنوان رئیس این اداره معرفی کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار