نماینده مرودشت گفت: نتیجه این عادی سازی روابط بین امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی جز خسارت و زیان برای حکام عرب چیز دیگری نخواهد بود چراکه اسرائیل روبه زوال بوده و با این حرکت های نمایشی دنبال ریسمانی برای نجات هستند اما در آینده ای نه چندان دور اسرائیل نابود خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ 21 September 2020
به گزارش تابناک فارس: جلال رشیدی کوچی ضمن محکومیت عادی سازی روابط بین امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی، بیان کرد: این عادی سازی روابط بین برخی از کشورهای عربی منطقه با رژیم صهیونیستی مشخص است که با هدف پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفته و به نوعی شو تبلیغاتی برای ترامپ است.
 
وی در ادامه اظهار کرد: همکاری برخی از پادشاهان و حاکمان مرتجع کشورهای حاشیه خلیج فارس با ترامپ دقیقا در این راستا صورت گرفته و در جهت منافع اسلام و مسلمین نیست. بنده مطمئن هستم که مردم مسلمان این کشورها با این عادی سازی روابط مخالف بوده اما به دلیل دیکتاتوری که در این کشورها حاکم است، نمی توانند نظر خود را بیان کنند.
 
نماینده مردم مرودشت در مجلس تصریح کرد: حاکمان این کشورها نیز خود می دانند که این توافقات، توافق هایی بلند مدت در جهت تامین منافع کشور های عربی و ریشه دار نیست. دیر یا زود این کشورها از سوی غربی ها کنار گذاشته خواهند شد و دود آن به چشم حاکمانی که پای این توافق را امضا کرده اند خواهد رفت.
 
وی در ادامه تاکید کرد: نتیجه این عادی سازی ها جز خسارت و زیان برای حکام عرب چیز دیگری نخواهد بود چراکه اسرائیل روبه زوال بوده و با این حرکت های نمایشی دنبال ریسمانی برای نجات هستند اما در آینده ای نه چندان دور اسرائیل نابود خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار