کد خبر: ۹۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳ 06 September 2015

شهردار کرج با تاکید بر اینکه هویت باغ شهری کرج باید به آن بازگردانده شود، گفت: انتظار می‌رود با تلاش تمامی مسئولان باغ شهر بودن برای این شهر دوباره احیا شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی ترکاشوند در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه گل و گیاه کرج که عصر امروز در باغ گل‌های کرج با حضور نماینده ولی فقیه در استان البرز، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، استاندار، رئیس و اعضای شورای شهر کرج برگزار شد، اظهار داشت: در طول سه دوره گذشته در یک هفته بالغ بر 300 هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند.

وی افزود: از مشخصات ویژه این نمایشگاه فرش گل برگرفته از گیاهان دارویی است که به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع طراحی شده است.

شهردار کرج با اشاره به اینکه سابقه گذشته کرج باغ شهر بوده، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با تلاش تمامی مسئولان این باغ شهر بودن برای این شهر احیا شود.

وی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه با رویکرد حفظ محیط زیست برپا شده است، تصریح کرد: از اقدامات خوب سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج حمایت از تولیدکنندگان داخلی و استانی و نیز بخش خصوصی است که این امر سبب می‌شود در سال‌های آینده شاهد برگزاری نمایشگاهی باشکوه‌تر باشیم.

ترکاشوند گفت: باتوجه به بازدید بالای مردم، نمایشگاه گل و گیاه کرج با کیفیتی به مراتب بالاتر از خارج از کشور برگزار می‌شود، چرا که ظرفیت چنین امری در کرج وجود دارد.

وی با اشاره به تولید رز طلایی در استان البرز، اظهار داشت: تولید کننده‌ای در شهرستان ساوجبلاغ گل رز طلایی با ارتفاع یک متر و 30 سانتی‌متر تولید می‌کند که فروش آن با بشکه‌های نفت برابری می‌کند.

شهردار کلانشهر کرج یادآور شد: منابعی در کرج وجود دارد که اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد با مقدار زیادی از بشکه‌های نفت برابری می‌کند که باید توجه بیشتری به این منابع داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار