نماینده کازرون در رابطه با ارائه طرح‌هایی مرتبط با سهمیه‌بندی بنزین، گفت: اخذ نظر نهادهای مسئول در خصوص طرح‌های مرتبط با "سهمیه‌بندی بنزین" -که بار امنیتی دارند- ضروری است بنابراین در بررسی هر طرحی باید ابتدا آرامش جامعه را در نظر گرفت و از ارائه طرح‌های شتاب‌زده و ناپخته اجتناب کرد.
کد خبر: ۹۰۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 25 September 2020
به گزارش تابناک فارس: نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی افزود: بررسی هر طرحی منجمله سهمیه‌بندی انرژی و مشخصا بنزین باید ابتدا در کمیسیون‌های تخصصی مجلس مورد بررسی قرار گیرند و پس از رایزنی‌های مختلف، اخذ نظر از مرکز پژوهش‌های مجلس و دانشگاهیان تصمیم نهایی را گرفت لذا اخذ تصمیمات شتاب‌زده به ویژه در حوزه انرژی کارساز نیست.
 
وی با انتقاد از ارائه طرح‌های ناپخته و زودگذر در حوزه سهیمه‌بندی انرژی و مشخصا بنزین، داشتن چشم‌انداز 20 ساله در این حوزه را ضروری دانست.
 
عباسی معتقد است اگر نظر شورای عالی امنیت ملی در زمان افزایش قیمت بنزین به موقع اخذ شده بود، شاهد این میزان تخریب و تلفات در جامعه نبودیم اما با ارائه مجدد طرح‌های مرتبط با سهمیه‌بندی بنزین این اشتباه تکرار می شود.
 
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه موضوع فروش اوراق سلف نفتی نیز بدون دلیل در شورای سران قوا مطرح شد، تصریح کرد: باید تعیین‌تکلیف شود که باید چه موضوعاتی در شورای سران قوا و توسط چه کسی مطرح شود، یعنی رئیس‌جمهور دبیر شورای سران قوا است یا شخص دیگری، چراکه درصورت روشن شدن این موضوعات، بسیاری از مشکلات در جامعه ایجاد نخواهد شد
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار