سرپرست دانشگاه رازی:
سرپرست دانشگاه رازی بيان داشت: امروزه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف عاليه‌ی آن توفيقی است كه نصيب ما شده و يقينا تغيير در پست ها و جابجايی مديران تغييری در نگاه عبادی و هدف ما ايجاد نمی كند.
کد خبر: ۹۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 07 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي دانشگاه رازی کرمانشاه، جلسه ي توديع و معارفه معاون دانشجويي دانشگاه روز شنبه 14 شهريور ماه 94 در محل سالن اجتماعات معاونت دانشجويي با حضور دكتر محمد ابراهيم اعلمي آل آقا، سرپرست دانشگاه، معاونان، مديران و كاركنان در اين معاونت برگزار شد.

دكتر محمد ابراهيم اعلمي آل اقا، ضمن تشكر و قدرداني از فعاليت ها و زحمات دكتر طهماسب عليپورياني و عرض تبريك و آرزوي توفيق براي دكتر قاسم عازمي، بيان داشت: امروزه خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و اهداف عاليه‌ي آن توفيقي است كه نصيب ما شده و يقينا تغيير در پست ها و جابجايي مديران تغييري در نگاه عبادي و هدف ما ايجاد نمي كند و ما همچون رزمندگان دفاع مقدس وظيفه داريم، مسئوليت خود را در اين جبهه‌ي الهي به بهترين نحو انجام دهيم، خواه اين جبهه فرهنگي باشد يا اجتماعي، سياسي باشد يا فني و اجرايي. هدف كلي در همه‌ي اين جبهه ها يكي و واحد بوده و آن كسب رضايت خدا و ارائه‌ي الگويي موفق از نظام مقدس جمهوري اسلامي در ميان افكار جوانان ميهن و دنياست.

دكتر اعلمي آل آقا همچنين اظهار كرد: دانشگاه در اين مدت، در همه بخش ها به خصوص در بخش معاونت دانشجويي توفيقات چشمگيري داشته است، كه اين را مي توان  نتيجه‌ي تلاش جمعي،  همدلي و همفكري در امور و دغدغه مندي همه تلاشگران به مسائل دانشگاه دانست.

وي همچنين خاطرنشان ساخت : زماني كه كار براي رضاي خدا باشد، تغيير آرايش‌ها در مديريت، هيچ تاثيري در نگاه و عزم سازمان در رسيدن به اهداف پيش رو نخواهد گذاشت.

دكتر اعلمي آل آقا با بيان اين نكته كه دانشجويان قشر فرهيخته‌‌ي جامعه و مديران آينده كشورهستند، ابراز داشت: ما بايد سعي كنيم در حد امكان و توان خود، شرايط مناسب و مطلوبي براي پذيرايي از اين قشر را فراهم نماييم. متاسفانه كاستي‌هايي نيز مشاهده مي‌شود، كه از جمله‌ي آنها مي توان به فضاي نامناسب درون خوابگاه هاي دانشجويي و فضاي بيروني اطراف باغ ابريشم به جهت عدم سلامت رواني موجود، اشاره نمود كه به عنوان مسئولين دانشگاه موظف به برطرف نمودن اين معضلات هستيم. براي حل اين دسته از مشكلات در طول يك سال گذشته با برگزاري جلساتي با مسئولان استان به بحث پيرامون دستيابي به راهكارهاي حل موضوع پرداخته شده است كه اميدواريم هرچه زودتر اين معضلات نيز حل و فصل شوند.

سرپرست دانشگاه رازی، با ارائه گزارش مختصري از پيشرفت فيزيكي پروژه هاي عمراني دانشگاه و به عنوان مثال ساخت خوابگاه دانشجويي در مدت زماني در حدود چهارده ماه، يادآور شد اين امور ميسر نمي شود مگر با ايجاد فضاي كار واقعي و همدلي در انجام امور.

وي همچنين در زمينه‌ي تعامل با دانشجو و درك روحيات حساس اين قشر و پاسخ به نيازهاي آنها گفت:  سعي در ايجاد فضايي آرام و مطمئن داشته ايم كه دانشجو بتواند مشكلات و مسائل خود را حتي از طريق ارسال يك پيام كوتاه به رياست و مسئولين ذيربط در دانشگاه منتقل نمايد كه اين يك بستر خدمت رساني است كه با كمك ساير همكاران ايجاد شده است.

سرپرست دانشگاه، همچنين به ايجاد شبكه وايرلس و خدمات IT در خوابگاه هاي دانشجويي اشاره نمود و افزود: اين مشكل كه يكي از مشكلات دانشجويان بود را با هزينه كردن اعتباري بالغ بر چهارصد ميليون تومان و پيگيري‌هاي لازم توانستيم تا حدود زيادي حل كنيم و با انجام اين كار نياز دانشجويان را به مراجعه به اماكن خارج از محيط دانشگاه برطرف نموديم. همچنين راه‌اندازي سالن مطالعه با ظرفيت حدود 130 نفر دانشجو و تشكيل مركز كامپيوتر در اين بخش براي استفاده دانشجويان و فضاي سبز محصور شده  جهت تردد امن دانشجو از ديگر اقدامات  معاونت دانشجويي بوده است.

دكتر اعلمي آل آقا، با مروري بر خدمات دكتر طهماسب عليپورياني، معاون دانشجويي سابق دانشگاه و معرفي دكتر قاسم عازمي به عنوان معاون جديد دانشجويي براي هردو نفر آرزوي موفقيت كرد.

در اين جلسه دكتر عليپورياني به دو نكته كه مورد توجه خود و همكارانش در مدت فعاليت در حوزه دانشجويي بوده اشاره كرد و گفت: نكته اول متفاوت بودن و نوگرايي و ابتكار بود. دكتر عليپورياني بيان داشت: اگر مديري اشتياق متفاوت بودن را از پرسنل خود بگيرد و يا به نحوي اجازه بروز خلاقيت را به آنها ندهد، با مجموعه اي كوتاه قامت به لحاظ فكري مواجه خواهد شد و نكته دوم اينكه نگاه سازماني مدير در افقي فراتر از خط بلوغ فكري سبب ايجاد همدلي بيشتر، دوست داشتن همديگر و سبب يكپارچگي و در نتيجه موفقيت بيشتر در تحقق اهداف پيش رو خواهد شد.

دكتر قاسم عازمي نيز در اين جلسه بيان داشت: همه‌ي سنت هاي حسنه اي كه دكترعليپورياني و همكارانش بنا نهاده اند را ارج نهاده و ادامه مي دهيم و اگر جايي نياز به اصلاح باشد، با ياري جستن از خداوند متعال و همفكري و مشورت با دوستان اصلاح خواهيم كرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار