معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام جان باختن ۱۱ هم استانی بر اثر کروناویروس در روز گذشته تاکنون، مجموع جانباختگان کووید۱۹ از ابتدا تاکنون را هزار و ۲۷ نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۹۰۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ 05 October 2020
به گزارش تابناک فارس: علی اکبری از افزایش موارد نمونه گیری به ۳۰۰ هزار و ۷۲۳ مورد خبر داد و افزود: با بررسی این نمونه‌های تشخیصی در آزمایشگاه‌های استان از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون ۵۷ هزار و ۵۸۱ بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است.
 
وی آمار بیماران مشکوک و دارای علامت کروناویروس که هم اکنون در بیمارستان‌های استان بستری هستند را ۸۶۹ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۹۴ بیمار به علت وخامت شرایط جسمی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.
وی، با اعلام جان باختن ۱۱ هم استانی بر اثر کروناویروس در روز گذشته تاکنون، مجموع جانباختگان کووید۱۹ از ابتدا تاکنون را هزار و ۲۷ نفر اعلام کرد.
 
به گفته این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از آغاز شیوع این بیماری تا امروز، چهاردهم مهر، ۵۱ هزار و ۹۸۴ مبتلا در فارس بهبودی یافته و از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به افزایش موارد ابتلا و بستری بیماران در روز‌های اخیر، این سیر صعودی را به منزله هشدار دانست و از عموم مردم خواست تا با استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی از دیگران و شست و شوی منظم دست ها، در کاهش چرخه‌های انتقال این بیماری و حفظ سلامت خود سهیم شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار