استاندار ایلام ؛
-استاندار ایلام با اشاره به اینکه وضعیت استان ایلام در بحث کرونا اصلا مناسب نیست، گفت: مردم و مسئولان در این شرایط احساس مسئولیت کنند.
کد خبر: ۹۰۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶ 07 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی  در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان در محل استانداری ایلام، گریزی به وضعیت کرونا در استان زد و افزود: متاسفانه وضعیت خوبی در بحث کرونا نداریم و به عبارتی در اوج این بیماری خطرناک هستیم.

وی تصریح کرد: همه باید نسبت به این شرایط حساس احساس مسئولیت کنند و هر کسی به سهم خود با ماسک زدن، فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در جهت سلامت خود و هم نوعان اقدام کند.

وی افزود: امروز کرونا جزیی از زندگی مردم شده است و باید جوری خودمان را با این وضعیت سازگار کنیم که هم زندگی و امور مردم در جریان باشد و هم سلامت آنان حفظ شود.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که تثبیت مدیریت در یکسال پایانی دولت در دستور کار است، گفت: مدیران سفت و سخت به کارشان بچسبند در مدت باقیمانده بیلان کاری خود را به مردم گزارش کنند.

وی با عنوان این مطلب که ثبات مدیریتی لازمه توسعه است، گفت: این مهم در یکسال پایانی دولت حائز اهمیت است چراکه ما در این بازه زمانی بیشتر دنبال تکمیل امور و اتمام کارها هستیم و البته عدم تغییر به منزل عدم نظارت بر کار مدیران نیست.

لزوم فروش اموال مازاد ادارات و دستگاه‌های اجرایی

وی افزود: در عین حالی که بر تداوم کار مدیران تاکید داریم، با مدیران کم کار و بی انگیزه برخورد می‌شود و در صورت نیاز حتی اگر مدت زمان کمی به پایان دولت باقی مانده باشد و به این نتیجه برسیم که مدیری باید تغییر بکند این کار را انجام خواهیم داد.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به شرایط سخت مالی کشور اشاره کرد و گفت: در این شرایط مسئولان با مدیریت منابع از حداقل‌ها بهترین استفاده را پیشبرد امور سازمان انجام دهند.

وی در ادامه به فروش اموال مازاد ادارات و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: ادارات با فروش اموال خود می‌توانند منابع مالی خود را تقویت و برنامه‌های پیش روی را سرو سامان و تکمیل کنند.

استاندار ایلام بر استفاده دستگاه‌ها از تهاتر در پرداخت بدهی‌های نیز تاکید کرد و گفت: تهاتر یک امر قانونی و خوب است و خارج از بودجه راهی برای پرداخت مطالبات دستگاه‌ها به افراد حقیقی و حقوقی است.

وی ادامه داد: مدیران مواظب باشند ضمن اینکه بازه زمانی برای استفاده از این ظرفیت محدود است، لازم است ابتدا مجوز سازمان برنامه و بودجه را اخذ کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار