برای کمک به حفظ و توسعه فضای سبز
شورای اسلامی شهر دهلران در نظر دارد جشنواره‌ای با عنوان جشنواره سبز در این شهر برگزار کند تا از ظرفیت مردم برای کمک به حفظ و توسعه فضای سبز شهر بیشتر بهره ببریم.
کد خبر: ۹۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰ 07 September 2015

به گزارش تابناک ایلام، عیسی رضایی امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه که پس از گذشت دو سال در دهلران تشکیل شد، اظهار داشت: اصحاب رسانه بازویی توانا برای کمک به شورا اسلامی شهر هستند.

وی افزود: همه اعضای شورای اسلامی شهر دهلران دغدغه خدمت رسانی به شهروندان را دارند ولی متاسفانه از ظرفیت رسانه برای انعکاس کار‌ها و برنامه‌های اجرا شده به خوبی استفاده نکرده‌اند که این خلاء در آینده برطرف می‌شود.

رئیس شورای شهر دهلران عنوان کرد: برنامه‌هایی از جمله توجه به فضای سبز شهر در چند وقت اخیر اجرا شده که مصداق آن توزیع بیش از 20هزار اصله درخت بوده که استقبال خوبی هم از آن شد و با توجه به وضعیت اقلیمی شهر دهلران ادامه پیدا خواهد کرد.

رضایی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر دهلران در نظر دارد جشنواره‌ای با عنوان جشنواره سبز در این شهر برگزار کند تا از ظرفیت مردم برای کمک به حفظ و توسعه فضای سبز شهر بیشتر بهره ببریم.

وی گفت: بهسازی و زیباسازی پارک‌های لاله، امید و دیگر پارک‌های سطح شهر به همراه توجه جدی به پارک جنگلی شهرداری از جمله دیگر برنامه‌های این شورا برای توسعه فضای سبز است.

رئیس شورای اسلامی شهر دهلران همچنین به برخی مشکلات دیگر سطح شهر که نیازمند عزم همگانی برای رفع آن‌ها است اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت جوی شهر دهلران ساماندهی بازار از جمله برنامه‌های در دست اقدام در آینده است.

وی گفت: سرپوشیده کردن بازار شهر می‌تواند تاثیر خوبی در ارایه خدمات دیگر به همشهریان داشته باشد که برای این موضوع شهرداری نیازمند تخصیص بودجه از سوی کمیته برنامه ریزی شهرستان است که درخواست تخصیص این اعتبار را داریم.

رضایی ادامه داد: این شهرستان دارای نخبگان فراوانی در زمینه‌های مختلف است که این شورا قصد دارد از آن‌ها برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای شهر دهلران کمک بگیرد و امیدوار است که این نخبگان نیز در این راستا همکاری کنند.

وی اظهار داشت: ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان مستلزم همکاری ادارات و نهادهای زیادی با شورا و شهرداری است که ضمن تقدیر از مساعدت‌های قبلی انتظار یاری رسانی بیشتر را داریم.

رئیس شورای شهر دهلران گفت: دست یاری به سوی همه آحاد مردم دراز می‌کنیم و امیدواریم در ایام باقی مانده از دوران خدمت رسانی اعضای این دوره شورا اقدامات خوبی با کمک شهروندان برای شهر دهلران انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار