کد خبر: ۹۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸ 08 September 2015
یک هموطن پیرانشهری برای تابناک نوشت: 

قُلْ إِنَّ رَبِّي يَبْسُطُ الرِّزْقَ لِمَن يَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ وَيَقْدِرُ لَهُ ۚ وَمَا أَنفَقْتُم مِّن شَيْءٍ فَهُوَ يُخْلِفُهُ ۖ وَهُوَ خَيْرُ الرَّازِقِينَ [٣٤:٣٩] 

بگو: «پروردگارم روزی را برای هر کس بخواهد وسعت می‌بخشد، و برای هر کس بخواهد تنگ (و محدود) می‌سازد؛ و هر چیزی را (در راه او) انفاق کنید، عوض آن را می‌دهد (و جای آن را پر می‌کند)؛ و او بهترین روزی‌دهندگان است!»


سلام . و وقت بخیر

احتراما اینجانب حسن آزاده ساکن شهرستان پیرانشهر مدارک پزشکی را برایتان ارسال کردم که هم مال خودم و هم همسرم که فرزند شهید معظم هستند ارسال کردم 

بیماری همسرم بسیار خطرناک و کشنده هست که نباید او را یک لحظه هم  تنها گذاشت اختلال دو قطبی نام بیماری همسرم هست تا الان چهار بار در مراکز روانپزشکی بستری شده است در تهران هم در بیمارستان روزبه واقع در چهار راه لشکر بستری شده که نزدیک به یک ماه بستری شده است و هر بار 6 جلسه به او شوک قوی الکتریکی مغزی تزریق شده که نوعی درمان مغزی می باشد و 12 سال است در این بیماری مانده و خودم هم نزدیک به 30 سال است دچار موج اعصاب بر اثر خمپاره رژیم بعثی شده ام و به دلیل  محدودیت از منزل در تامین مخارج درمانده ام.

حدود 6 میلیون بدهکارم و تقریبا 6 روز هست که نتوانستم یک قرص نان هم برای بچه هایم تهیه کنم این در حالیست که برای فرزند دوساله ام احتمال سوءهاضمه وجود دارد فرزند دوم من امسال وارد کلاس پنجم می شود این در حالیست که نمی توانم با شرایط سخت موجود برای تامین وسایل مدرسه و البسه او کاری بکنم ثانیه هم تو زندگی من پر مخاطره بوده است و زندگی بسیار پر عذابی دارم همین الان هم برای نهار چیزی نداریم و هر لحظه بچه هام بیمار شوند.

 در تامین داروی آنها به بن بست می رسم و کلی مشکلات دیگه . لذا ازتون میخام تا زندگیم متلاشی نشده عاجزانه تقاضا دارم نسبت به انتشار مطلب من حداقل برای کمک و مساعدت خیرین کاری بکنید از همین الان منتظر کار خداپسندانه شما هستم. می گویند هر کسی نمی تواند به حج برود . ولی هر کسی می تواند با اعمال خوب حج بخرد من نیازمندم و امروز دست کمک برای شما دراز کشیده و تقاضا دارم حمایتم کنید تا از این کابوس سخت زندگی رها شوم کابوسی که بخاطر آن بارها تصمیم به خودکشی گرفته ام ازتون میخواهم بصورت اورژانسی و حداقل به خاطر مولای متقیان راجع به مشکلات من همت کنید .

 ممنون از سخاوتتون . و یا علی مدد./.
شماره تماس: 09148568753


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار