مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس با اشاره به گسترش تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی گفت: سنگ بنای بسیاری از این اتفاقات که امروز در حال گسترش است در گذشته و در اثر کوتاهی و سهل‌انگاری مسئولان وقت گذاشته شده که قانون باید آنها را در مقابل این اتفاقات مجبور به پاسخگویی کند.
کد خبر: ۹۱۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 21 October 2020

به گزارش تابناک فارس: عبدالحسن صمد نژاد ادامه داد: عدم برخورد قاطع در گذشته، سبب شده که امروز مسئولان و متولیان امر با مشکلات بسیاری مواجه شوند و بدون تردید جلوگیری از ساخت و ساز در گذشته، بسیار کم هزینه‌تر و آسان‌تر از تخریب این حجم ساخت و ساز بود.

وی، ضمن تاکید بر لزوم اصلاح برخی قوانین در این زمینه ، بیان کرد: عزم همه مسئولان و دستگاه‌ها برای برخورد با متجاوزان به اراضی ملی و منابع طبیعی جزم است و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز اظهار داشت: با توجه به گستردگی تصرف اراضی و تغییر کاربری‌های غیرمجاز صورت گرفته، برخورد با این معضل و پدیده، نیازمند عزم ملی و مشارکت همه متولیان امر است.

وی ادامه داد: بسیاری از شهروندان در برخی از این اراضی ساخت و سازهایی کرده‌اند که تخریب آنها می‌تواند تبعات اجتماعی به دنبال داشته باشد و اگر قبل از هرگونه ساخت و سازی جلو آن گرفته شود، هزینه و تبعات آن بسیار کمتر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار