کد خبر: ۹۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 08 September 2015
فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری دو سارق به عنف در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: دستگیری سارقان به عنف در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، رحیم مهدی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان اظهار کرد: به دنبال وقوع دو فقره سرقت به عنف و فرار سارقان با یک دستگاه خودروی پراید دستگیری این سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی آستارا با بررسی پلاک خودرو سارقان متوجه سرقتی بودن آن شدند، افزود: با توجه به اعلام مشخصات خودرو سارقان به واحدهای گشتی، این خودرو در مدخل خروجی شهر شناسایی شده و دو سارق 20 و 24 ساله مذکور با خودروی پراید متوقف و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آستارا با اشاره به اینکه در بازرسی از متهمان و خودرو دو قبضه چاقو و 16 میلیون و 500 هزار ریال وجوه سرقتی کشف و ضبط شد، تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو 23 عدد کارت شارژ ایرانسل 10 هزار ریالی و 8 عدد کارت شارژ همراه اول 20 هزار ریالی کشف شد.

به گفته وی، سارقان مذکور به 12 فقره سرقت مغازه و سرقت داخل خودرو در استان‌های مختلف کشور اعتراف کردند و پرونده آنها برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

مهدی‌زاده با قدردانی از هوشیاری و همکاری مردم غیور آستارا با پلیس، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار