حضور در مهمانی ها، تجمعات و ابتلاهای خانوادگی
کد خبر: ۹۱۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹ 23 October 2020

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز،رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز از مثبت شدن تست کرونای 43 فرد جدید در نی ریز و افزایش آمار مبتلایان شهرستان به 465 مورد خبر داد.

 دکتر «داور آل داود» با اعلام این خبر گفت: از این تعداد 25 مورد زن و 18 مورد مرد به این بیماری مبتلا شده اند که بیشتر این افراد از جوانان هستند.

او با بیان اینکه در حال حاضر 11 فرد بدحال در بیمارستان بستری هستند عنوان کرد: متأسفانه با وجود هشدارها از طریق بلندگو در کوچه و خیابان، آموزش ها و اخبار جدی در فضای مجازی، بازهم بیشتر مردم نسبت به این موضوع بی تفاوت عمل می کنند.

وی افزود: طی بررسی و آنالیز صورت گرفته در موارد چند روز گذشته ابتلا به این بیماری در شهرستان، بیشترین علت ابتلا بیماران حضور در تجمعات و مهمانی های خانوادگی، حضور در مکان های تجمعی می باشد که نتیجه آن افزایش چشم گیر بیماران و ابتلاهای خانوادگی و دسته جمعی بوده است.

دکتر آل داود بار دیگر نسبت به بروز همه گیری در شهرستان هشدار داد و اظهار داشت: با ادامه این روند به راحتی احتمال همه گیری مردم به قطعیت تبدیل خواهد شد، در حال حاضر این ویروس جهش یافته از فاز بی علامت و کم علامت خارج شده و میزان سرایت بالایی پیدا کرده است ‌. تنها راه جلوگیری از بیماری و یا حداقل کاهش شدت بیماری استفاده عموم مردم از ماسک و عدم حضور در جمع های خانوادگی و تجمعات سطح شهر است.

گفتنی است از 465 مورد مثبت شده کووید 19 در نی ریز تاکنون، 317 مورد بهبود و 4 مورد فوتی به ثبت رسیده است.

برچسب ها: کرونا ، نی ریز ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار