نماینده جهرم به لزوم حمایت از واحدهای آسیب دیده از کرونا، تاکید کرد: این موضوع را باید مدنظر داشته باشیم که اگر محدودیت‌هایی را در نظر می‌گیریم باید به صورتی باشد که بتوانیم خسارت این محدودیت‌ها را جبران کنیم.
کد خبر: ۹۱۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 03 November 2020
به گزارش تابناک فارس: محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان جهرم، گفت: خوشبختانه تعداد فوتی‌ها بر اثر کرونا در شهرستان جهرم کمتر از دیگر شهرها است و این نشان‌دهنده‌ تلاش کادر درمان بوده و قابل تقدیر است.
 
نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا  افزود: آمار بالای تست مثبت کرونای شهروندان بدین معنی ا‌ست که نیاز به پیشگیری‌های بیشتری داریم.
 
وی با اشاره به برنامه ریزی های ستاد مقابله با کرونا شهرستان جهرم در راستای پیشگیری جامعه از ابتلا به بیماری کرونا، بیان کرد: در جلسات ستاد کرونا به این نتیجه رسیده‌ایم، برای کمک به حل این مسئله، ابتدا باید اطلاع‌رسانی به مردم را تقویت ببخشیم و مردم نیز باید همکاری بیشتری داشته باشند.
 
رضایی خاطرنشان کرد: هم‌چنین باید برای واحدهایی که تمرکز جمعیت بالایی دارند (مثل باشگاه‌ها، مهدکودک‌ها و...)، محدودیت‌های محدودی را در نظر بگیریم تا بتوانیم این بیماری را در سطح شهرستان کنترل کنیم.
 
وی به لزوم حمایت از واحدهای آسیب دیده از کرونا، تاکید کرد: البته این موضوع را باید مدنظر داشته باشیم که اگر محدودیت‌هایی را در نظر می‌گیریم باید به صورتی باشد که بتوانیم خسارت این محدودیت‌ها را جبران کنیم.
 
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تدابیر نمایندگان در راستای مجموعه های آسیب پذیر از کرونا، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نیز در حال تدوین و تصویب طرحی است که دولت، خسارت اصنافی که در بحث کرونا آسیب دیده‌اند را جبران کنند.
 
رضایی در پایان عنوان کرد: در بحث بسته‌های حمایتی نیز مجلس، دولت را مکلف به اجرای این بسته‌ها و حمایت از اقشار کم بضاعت و بی‌بضاعتی که مشاغل و زندگی آن‌ها در این مدت تحت فشار بیشتری بوده، کرده‌ است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار