بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم از آمادگی خود و تیمش برای حضور موفق در دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ 04 November 2020

به گزارش تابناک قم، از بیست و سوم شهریور ماه که نماینده بسکتبال قم خود را برای حضور در پیکارهای فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران آماده می‌کند‏، بازیکنان زیر نظر مصطفی هاشمی مرتب مشغول تمرین هستند تا با آمادگی بالا در لیگ جدید به مصاف رقبا بروند.

شیمیدر قم برای این دوره از مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در کادر فنی و بازیکنان خود دست‌خوش تغییر و تحولات زیادی شده و یکی از بازیکنان جدید این تیم مرتضی طاهری است که از بسکتبالیست‌های آینده‌دار کشورمان محسوب می‌شود و با سابقه عضویت در تیم ملی امید ایران قراردادی دو ساله را با نماینده قم به امضاء رسانده و در لیگ 99 به میدان خواهد رفت.

طاهری راجع به وضعیت خود و تیم شیمیدر قم در فاصله کمتر از یک هفته تا نخستین مسابقه این تیم در لیگ برتر بسکتبال گفت: حدود دو ماه است که تمرینات تیم آغاز شده و به لطف خدا روز به روز از نظر بدنی آماده‌تر می‌شویم‏‌، خودم نیز روند خوبی را از نظر بدنی و فنی طی می‌کنم.

وی با بیان اینکه تیم شیمیدر آماده لیگ جدید  است و بازیکنان با تجربه و خوبی دارد که همه در کنار یکدیگر برای بهتر شدن و هماهنگ شدن تیم کمک می‌کنند‏، ‌افزود:‌ بسیار خوشحالم که امسال در تیم شیمیدر و در کنار مصطفی هاشمی و بقیه کادر تیم هستم چون همیشه دوست داشتم با این مربی کار کنم.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم افزود: هاشمی مربی با تجربه‌ای است و به بازیکن‌های جوان کمک کرده و انگیزه زیادی می‌دهد، در حقیقت شیمیدر یک تیم حرفه‌ای است و در این سال‌ها همیشه حرف‌ها و برنامه‌هایش را عملی کرده که این موضوع باعث می‌شود بتوانم با ذهن باز و خیالی آسوده فقط به تمرین و مسابقه فکر کنم.

وی عنوان کرد: مسابقات بعد از یک وقفه طولانی برگزار می‌شود و ما برای آمادگی زمان لازم را داشتیم، همچنین دو بازی دوستانه انجام دادیم که خیلی به هماهنگ‌تر شدن‌مان کمک کرد، بازیکنان خارجی‌ هم مدتی است که در کنار ما تمرین می‌کنند و به نظرم بعد از چند بازی کم کم شرایط خوبی پیدا خواهیم کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار