ارجمند با اشاره به افزوده شدن ۱۶۲ بیمار جدید به شمار مبتلایان به کرونا در جهرم، گفت: مجموع افراد مبتلا شده به این بیماری به پنج هزار و ۷۸۲ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۱۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ 04 November 2020

تابنک فلرس به نقل از شبستان:«سید مجید ارجمند» گفت: روز گذشته کرونا ۲۳ نفر دیگر را در بیمارستان پیمانیه جهرم بستری کرد و تعداد بستری ها را به ۹۶ نفر رساند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم از ۲۰۰ نمونه ارسالی نیز، ۱۶۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در جهرم و خفر شناسایی شد، افزود: با این شناسایی این تعداد بیمار، شمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان جهرم به پنج هزارو ۷۲۸ نفر افزایش پیدا کرد.

 

وی با نگاهی به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر تا روز سه شنبه ۱۳ آبان، عنوان کرد: از تعداد بیش از پنج هزار بیمار کرونایی مبتلا شده به کرونا در این ۲ شهرستان، تعداد چهار هزار و ۲۵۹ بیمار با بهبودی کامل از قرنطینه خارج شده اند.

 

ارجمند بهترین زمان مراجعه بیماران مشکوک به «کرونا» به مراکز درمانی را ابتدای بروز بیماری دانست و عنوان کرد: عمده فوتی های ناشی از کرونا، پس از مشاهده علائم بیماری به مراکز درمانی مراجعه نکرده و همین امر سبب تشدید بیماری در آنها شده است.

 

وی تعداد كل نمونه های گرفته شده از بیماران مشکوک به کووید۱۹ را تا امروز ۱۴ هزار و ۶۲۱ مورد برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد هزار و ۴۶۹ بیمار مبتلا به کرونا در قرنطینه خانگی بوده و مراحل درمان خود را سپری می کنند.

 

ارجمند شمار بیماران فوت شده ناشی از این بیماری در شهرستان های جهرم و خفر را ۹۲ نفر دانست و از مردم خواست با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله استفاده مداوم از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات، شستشوی دست ها و رعایت فاصله فیزیکی از شیوع این بیماری جلوگیری کنند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه روز گذشته ۶ بیمار از بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم ترخیص شدند، عنوان کرد: همچنین تعداد ۱۲ بیمار جدید در این بیمارستان پذیرش شده اند.

 

وی تعداد كل بیماران بستری در بخش های عمومی و آی سی یو بيمارستان پيمانيه را ۹۶ نفر دانست و گفت: از این تعداد، ۸۴ بیمار در بخش های عمومی و ۱۲ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

ارجمند در پایان با تاکید بر رعایت استفاده از ماسک و فاصله گذاری فیزیکی از سوی شهروندان، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم و دورهمی ها، اجحاف در حق خود و همشهریان است.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار