عباد الله کنجوریان در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین گفت: با توجه به تشدید ویروس کرونامبادی ورودی شهرستان از ورود خودرو های غیر بومی جلو گیری و به شدت کنترل می شود .
کد خبر: ۹۱۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 05 November 2020

عبادالله کنجوریان گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با جدیت دستورات استاندار و مصوبات ستاد کرونای استان را اجرا می‌کنیم و بر همین اساس مبادی ورودی این شهرستان تحت نظارت و کنترل جدی قرار دارند.

وی افزود: شهرستان هرسین با دو ورودی مهم از سمت شرق( شهرستان دلفان ) و شمال شرقی ( شهر بیستون ) و قرار گرفتن در کریدور مهم شمالغرب به جنوب غرب کشور در مسیر مهم ترانزیت و حمل و نقل جاده ای قرار دارد و در این راستا از هموطنان گرامی انتظار داریم به منظور حفظ جان خود و جلوگیری از شیوع کرونا در خانه بمانند و به مسافرت نروند.

فرماندار شهرستان هرسین تاکید کرد: کنترل مسیر روستاهای هدف گردشگری و اقامت گاههای های بوم گردی این شهرستان بعنوان اقدامی مهم در راستای جلوگیری از تردد خودروهای بومی و غیر بومی در این اماکن و جلوگیری از شیوع کرونا است .

کنجوریان تصریح کرد : مسافرت در این روزهای سخت کرونایی فقط بی توجهی به هشدار ها و بازی با جان خود و اطرافیان محسوب میشود و ممکن است پیامد های ناگواری برای خانواده ها داشته باشد.

وی در پایان گفت:اجرای گشت های روزانه نظارت بر اصناف با حضور مسئولین ، اتاق اصناف و اتحادیه ها ،انتشار اطلاعیه با مضمون های هشدار آمیز از طرف شخص فرماندار، تعطیلی مراکز گردشگری ، پلمب مراکز عرضه مرغ زنده و واحد های صنفی که به هشدار های بهداشتی بی توجه بوده اند. اخذ تعهد از قاریان مجالس ترحیم به منظور عدم حضور در مجالس ترحیم ، پلمب تعدادی از آرایشگاههای زنانه و قلیان سراها ، اعلام هشدارها و پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا از طریق بلندگو گردانی ، گفتگوی چهره به‌‌ چهره فرماندار با مردم و اصناف و دستگیری تعدادی از بانیان مجالس ترحیم و عروسی از مجموعه اقداماتی است که با محوریت فرمانداری ، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و مسئولین ادارات و در راستای مقابله با کرونا و جلوگیری از شیوع آن در شهرستان هرسین اجرا شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار