محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته در فسا اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷ 05 November 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان فسا با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در فسا از امروز، گفت: در جلسه‌ای با حضور نمایندگان ارگان‌های مختلف در فرمانداری فسا، مصوبات متعدد و مهمی از جمله تعطیلی قهوه‌خانه‌ها، تالار‌های پذیرایی، مساجد و امامزاده‌ها، قبرستان‌ها و آرامستان‌ها، پارک‌ها و اماکن توریستی- تفریحی و همه ورزشگاه‌ها، باشگاه‌ها و استادیوم‌های ورزشی به منظور مهار کرونا مصوب شد.
آرگیو با اشاره به ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم و تجمع تصریح کرد: برگزاری مراسم تشییع جنازه نیز به صورت محدود و با حضور کمتر از ۱۵ نفر امکان پذیر است.
وی با تاکید بر تعطیلی گروه‌های شغلی یک و دو که شامل مشاغل محدود شده در ایام کرونایی است، ادامه داد: دیگر گروه‌های شغلی از جمله ادارات، ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی و غیردولتی و بانک‌ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.
فرماندار ویژه فسا، افزود: از ورود ماشین‌های عمومی و خصوصی که پلاکی غیر از پلاک استان فارس دارند به شهرستان فسا جلوگیری می‌شود و در صورت مشاهده رانندگان این خودرو‌ها موظف به پرداخت جریمه مصوب کشوری به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان نیز هستند.

برچسب ها: کرونا ، فسا ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار