فرشاد خلیل پور درگفتگو با تابناک:
مدیر بیمارستان فارابی کرمانشاه گفت: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کرمانشاه، ظرفیت بیمارستان فارابی تکمیل شده است.
کد خبر: ۹۱۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 08 November 2020

فرشاد خلیل پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بیمارستان های سطح استان از جمله بیمارستان فارابی از بیماران کرونایی پر شده اند و دیگر ظرفیت پذیرش بیمار جدید ندارند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته مجبور به پذیرش و بستری بیماران بر روی برانکارد در لخش اورژانس بودیم، تصریح کرد: خوشبختانه شب گذشته با مدیریت توانستیم مجددا بیماران را در بیمارستان فارابی پذیرش کنیم.

مدیر بیمارستان فارابی در ادامه ابراز داشت: در حال حاضر همه بخش های بیمارستان فعالند و چهار بخش و سه icu به بیماران کرونایی تعلق گرفته، خدمات لازم جهت ارائه به بیماران اعصاب و روان تنها در یک بخش و صرفا به آقایان ارائه می شود، بانوان بستری اعصاب و روان نیز به بیمارستان امام رضا منتقل شده اند.

این مسئول با بیان اینکه وضعیت بیمارستان فارابی به گونه ای است که مجبور به بستری بیماران جدید در اورژانس هستیم، تاکید کرد: با توجه به اینکه تعداد مبتلایان رو به افزایش است و ظرفیت و امکانات درمانی محدود است، رعایت پروتکل های بهداشتی را به شدت توصیه می کنیم.

خلیل پور در پایان به مردم توصیه کرد که پروتکل های بهداشتی را همانند اوایل شیوع ویروس کرونا رعایت کنند و در خانه بمانند و بدانند شرایط بسیار وخیم است و امکانات درمانی با توجه به تعداد بسیار زیاد مبتلایان فقط در حد حداقل می تواند تامین شود،مرگ و میر ناشی از این بیماری نیز بسیار افزایش یافته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار