جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت:به دلیل بی توجهی به چند بار تذکر برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، چهار نفر از مدیران کل استان به هیات رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شدند.
کد خبر: ۹۱۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 12 November 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:عبدالرضا قاسم پور افزود: نظارت ها در بخش اداری و دولتی با سختگیری های بیشتری اعمال می‌شود و شدیدتر است.
وی ادامه داد: بارها تاکید شده است که دستگاه های اجرایی باید الگوی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی باشند و بخشنامه‌های دولت و مصوبه های ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر اجازه ندادن به ورود افراد بدون ماسک و ندادن خدمات به این افراد در دستگاه های اجرایی در همین راستا بوده است.
معاون استاندار فارس گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید بر نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی در محیط های اداری نظارت داشته باشند تا تمام بخش های زیر مجموعه پروتکل ها را رعایت کنند.
قاسمپور افزود: بر همین اساس تیم های نظارت اداری را راه اندازی کردیم که از مدتها قبل کار بازرسی و نظارت را انجام می دهند.
وی ادامه داد: برخی از ادارات ۲ الی ۳ بار اخطار گرفته بودند و تذکر مکتوب به آنان داده شده بود تا نظارت بیشتری بر روند اجرای پروتکل های بهداشتی داشته باشند.
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: استفاده ماسک از سوی کارکنان و ارباب رجوع، عدم ارایه خدمات به ارباب رجوع بدون ماسک، ضدعفونی و گندزدایی مستمر محیط، برگزار نشدن جلسات غیرضروری و رعایت پروتکل ها در جلسات از جمله مواردی است که دستگاه های اجرایی باید آن را رعایت کنند.
قاسم پور افزود: دستگاههای اجرایی، اماکن و مراکزی تحت پوشش خود دارند که باید بر میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در این اماکن و مراکز نظارت کنند.
وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا را به صورت کامل اجرا کنند، اینکه مصوبه ای اجرا نشود یا اجرای آن ناقص باشد از موارد تخلف مدیران است.
معاون استاندار فارس گفت: تاکنون چهار نفر از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان به هیات رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شدند و اگر سایر دستگاه‌های اجرایی نیز پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا را به طور کامل رعایت نکنند برابر ضوابط و مقررات با مدیران این دستگاه ها برخورد می شود و به هیات رسیدگی به تخلفات اداری معرفی خواهند شد.
قاسم پور افزود: مدیر هر دستگاه اجرایی باید نظارت لازم را داشته باشد تا در حوزه کاری خود محدودیت های اعمال شده از سوی ستاد استانی و ملی مدیریت بیماری کرونا اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار