طرح اصلاح احکام کلی بودجه ۱۴۰۰ در نشست علنی مجلس در دستور کار نمایندگان قرار گرفت و کلیات آن با ۱۸۹ رای موافق ۲۰ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از ۲۱۴ آرای ماخوذه تصویب شد.
کد خبر: ۹۱۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 17 November 2020
به گزارش تابناک فارس: جعفر قادری که از موافقان این طرح بود با بیان اینکه حقوق‌های نجومی مورد اعتراض همه است، گفت: بین حقوق شاغلان و بازنشستگان تفاوت وجود دارد و مالیات‌ها باید به سمت مالیات بر مصرف برود نه مالیات بر تولید و ما باید به سمت بودجه عملیاتی حرکت کنیم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: باید پرداخت‌های دولتی قابل رصد باشد و همچنین اولویت‌بندی پروژه‌ها اهمیت زیادی دارد چرا که بسیاری از پروژه‌ها نیمه تمام باقی مانده است.
 
قادری گفت: برای افراد جامعه باید حداقل‌هایی را در نظر گرفت تا بتوانند مشکلات خود را حل کنند و باید از خام فروشی نفت جلوگیری شود و همچنین تلاش ما این است که اگر به گروهی کمک می‌کنیم، همه پرداخت‌ها در یک جا جمع شود و مشخص باشد.
 
نماینده مردم شیراز افزود:‌ تلاش ما همواره بر این بوده که ساختار و جهت گیری مالیات‌ها اصلاح شود، چرا که ما نه عدالت افقی و نه عمودی داریم و بین استان‌ها و گروه‌های مختلف جامعه تبعیض فاحش وجود دارد.
برچسب ها: قادری ، بودجه ، تبعیض
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار