مسئول کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: سد معبر، پلیس ساختمان و هفته بازارها به شدت مورد اعتراض شهروندان اسدآبادی است.
کد خبر: ۹۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵ 12 September 2015
مسئول کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: سد معبر، پلیس ساختمان و هفته بازارها به شدت مورد اعتراض شهروندان اسدآبادی است.

به گزارش ایسنا؛"هدایت عسگری" با اشاره به برخی مشکلات حوزه مدیریت شهری اسدآباد اظهار کرد: باید در تسریع ساماندهی این مشکلات توسط شهرداری اقدام شود.

وی با بیان اینکه پیش از این بحث پلیس ساختمان و سد معبر به بخش خصوصی و پیمانکار واگذار شده بود، افزود: با وجود عملکرد مطلوب بخش خصوصی مجددا این امر به نیروهای شهرداری واگذار شد که اکنون وضعیت شهر در این راستا رضایت‌بخش نبوده و حتی موجب اعتراض شهروندان شده است.

عسگری بر ساماندهی هفته بازارها، رفع سد معبر و پلیس ساحتمان خاطرنشان کرد: با اقدامات سریع شهرداری در رابطه با این مشکلات، شورای شهر نیز از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

وی وجود متکدیان در گوشه و کنار شهر را از دیگر مشکلات شهری برشمرد و تصریح کرد: این امر چهره شهر را مکدر کرده و بسیاری از شهروندان از این موضوع ناراضی هستند.

عسگری با اشاره به اینکه ساماندهی متکدیان تنها وظیفه شهرداری نیست، اظهار کرد: در این رابطه همه مسئولان باید احساس وظیفه کرده و ادارات و نهادهایی مانند نیروی انتظامی، بهزیستی و کمیته امداد نیز وارد عمل شده و شهرداری را یاری کنید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار