رئیس اورژانس استان فارس گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ تصادف بر اثر لغزندگی جاده‌ها در محور‌های مواصلاتی استان فارس رخ داد.
کد خبر: ۹۲۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 07 December 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم:محمد جواد مرادیان تعداد حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای در 24 ساعت گذشته در سطح محور‌های استان را 50 مورد اعلام کرد و اظهار داشت: در این حوادث 60 نفر مصدوم شدند که 5 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و تعداد 49 نفر مجروح به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

وی افزود: همچنین 6 نفر رضایت به اعزام به مراکز درمانی نشد و متاسفانه در این حوادث یک نفر به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

مرادیان همچنین از برخورد یک دستگاه اتوبوس با کوه در جاده صفاشهر به دلیل لغزندگی جاده خبر داد و گفت: در اثر این تصادف 5 نفر مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند.

 

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس افزود: با اعلام این سانحه بلافاصله 2 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و در این حادثه 5 نفر مجروح شدند که مصدومان پس از دریافت خدمات اولیه پزشکی به مرکز درمانی در صفاشهر منتقل شدند.

رئیس اورژانس استان فارس با اشاره به لزوم حفظ صبر و حوصله از سوی رانندگان در جاده‌ها به آنان توصیه کرد که در حین رانندگی رعایت فاصله طولی، سرعت و سبقت غیر مجاز و مواردی از این دست را رعایت کنند.

وی در ادامه با اشاره به آماده‌باش مراکز پیام دیسپچ اورژانس 115 برای مقابله با هرگونه حادثه ناشی از وقوع بارندگی و جاری شدن سیلاب در استان، گفت: اورژانس فارس با داشتن 147 پایگاه اورژانس زمینی، دو پایگاه موتوری، یک پایگاه اتوبوس آمبولانس و پنج پایگاه هوایی در حال خدمت به مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار