استاندار تهران ضمن اشاره به خطرناک نبودن پسمانده‌های ریخته گری اراضی عباس آباد از تعبیه زمین 4 هکتاری در کولیک پاکدشت برای دفن این پسماندها خبر داد و گفت: کلیات طرح توسعه شهرک صنعتی عباس آباد نیز مورد توافق قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ 09 December 2020

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه کارگروه تسهیل و رونق تولید با اشاره به وضعیت بند الف تبصره ۱۸ در استان تهران اظهار کرد: طبق تفاهم‌نامه سهم استان تهران از بند الف تبصره ۱۸ به ویژه در بخش صنعت ۱۳۸۷ میلیارد تومان بوده که ۷۴۶ میلیارد تومان آن تامین شده است.

وی ادامه داد: ۲۲۸۹میلیارد تومان طرح به بانک‌ها معرفی و ۴۹۰ میلیارد تومان عودت داده شده و تاکنون ۱۰۹۳ میلیارد تومان یعنی ۱۴۳ درصد نسبت به تامین اعتبار صورت گرفته پرداخت شده است.

استاندار تهران در ادامه تصریح کرد: در مورد دفن پسماندهای ریخته‌گری اراضی عباس آباد با توجه به خطرناک نبودن این پسماندها مقرر شد زمین ۴ هکتاری در کولیک پاکدشت به این امر اختصاص پیدا کند.

محسنی بندپی در مورد درخواست افزایش تعداد واحدهای شهرک صنعتی نصیرآباد نیز گفت: با توجه به اینکه این شهرک متراکم‌ترین شهرک صنعتی استان می‌باشد طرح توسعه این شهرک به صلاح نیست و مقرر شد زمین دیگری برای این واحدها در نظر گرفته شود، اما کلیات طرح توسعه شهرک صنعتی عباس آباد مورد توافق قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار