تیم رایکا بابل در هفته چهارم از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم قشقایی شیراز می‌رود.
کد خبر: ۹۲۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ 10 December 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:تیم رایکا بابل در هفته چهارم از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴ امروز پنجشنبه ۲۰ آذرماه در ورزشگاه پارس شیراز میهمان تیم قشقایی شیراز خواهند بود.

نادر دست نشان سرمربی باتجربه تیم رایکا بابل که چهارمین حضور خود را در قامت سرمربی بر روی نیمکت رایکا تجربه می‌کند در اندیشه کسب اولین پیروزی فصل خود با تیم رایکا می‌باشد.

رایکایی‌ها پس از تساوی در دیدار هفته نخست در مقابل تیم استقلال ملاثانی و شکست در مقابل دو تیم پارس جنوبی جم و ملوان بندر انزلی در هفته دوم و سوم، حالا باید در چهارمین بازی فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم قشقایی شیراز بروند که هفته گذشته مقابل تیم هوادار تهران با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

تیم قشقایی که فصل گذشته پس از قرار گرفتن در جایگاه چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در این لیگ ماندگار شد، در فصل جدید به سرمربیگری داریوش هرمزی با پیروزی در هفته اول مقابل تیم ملوان بندرانزلی و با شکست در هفته دوم و سوم مقابل دو تیم آرمان گهر سیرجان و هوادار تهران با انگیزه‌های بالایی برای جبران شکست در دو هفته متوالی به مصاف تیم رایکا خواهد رفت.

بهترین گلزنان دو تیم علی خسرونژاد از تیم رایکا با دو گل و علی درخشان با یک گل از قشقایی می‌باشند، تیم قشقایی با ثبت یک کلین شیت از ۳ بازی گذشته نسبت به تیم رایکا در این زمینه برتری دارد، اما ریکا‌های بابلی توانسته اند در دو دیدار از سه دیدار گذشته دروازه حریفان خود را باز کنند، اما قشقایی‌ها فقط در هفته نخست موفق به گلزنی شده اند.

رایکا بابل، فصل گذشته در هر دو دیدار رفت و برگشت با نتایج ۳-۲ و ۲-۱ مقابل تیم قشقایی شیراز به پیروزی رسید و حالا باید که می‌تواند امسال هم با یک پیروزی خارج از خانه طلسم بی بردی را بشکند یا نه؟

نماینده فوتبال مازندران با یک امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ یک ایستاده و تیم قشقایی شیراز نیز با ۳ امتیاز در رده سیزدهم جدول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار