قهرمان بمانا گفت: علی‌رغم اینکه شاهد کاهش تعداد موارد بستری و فوتی‌های ناشی از کرونا هستیم، اما احتمال آغاز موج چهارم کرونا در زمستان وجود دارد.
کد خبر: ۹۲۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 13 December 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: قهرمان بمانا گفت: علی‌رغم اینکه شاهد کاهش تعداد موارد بستری و فوتی‌های ناشی از کرونا هستیم، اما احتمال آغاز موج چهارم کرونا در زمستان وجود دارد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: اگر مردم به لزوم پرهیز از رفتار‌های پرخطر و ممنوع شامل برگزاری و شرکت در هرگونه دورهمی، تجمع و تردد بدون فاصله‌گذاری اجتماعی توجه نکنند، انتظار شیوع کرونا در همه سطوح جامعه وجود دارد.

او ضمن تاکید بر لزوم تداوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ادامه داد: تا زمانی که راه حل مطمئنی برای کنترل ویروس کرونا یافت نشود باید همچنان به دستورالعمل‌های بهداشتی پایبند بمانیم.

بمانا با اشاره به اینکه با سردتر شدن هوا خطر شیوع و ابتلای این بیماری نیز افزایش می‌یابد، افزود: کمترین بی توجهی سبب می‌شود تا در دی یا بهمن ماه با فاجعه دیگری بسیار عمیق‌تر از پاییز روبرو شویم.

وی ادامه داد: هرچند هنوز با آمار زیاد ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا مواجه هستیم، اما خروج جهرم از وضعیت قرمز و کاهش اندک ورودی بیمارستان پیمانیه نسبت به ۳ هفته اخیر نشان از رعایت توصیه‌های بهداشتی توسط مردم است و همشهریان عزیز می‌توانند نتیجه رعایت‌ها را با چشمان خود مشاهده کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: محدودیت‌های کرونایی همچنان ادامه دارد، اما با توجه به شرایط خاص تغییر می‌کند؛ ولی ما امیدواریم همشهریان گرامی همچنان با پایبندی به دستورالعمل‌ها به کادر خسته، اما متعهد و استوار شهرمان کمک کرده و خود و عزیزانشان را در برابر ابتلای به این بیماری مهلک و خطرناک مصون بدارند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان ، زمستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار