یادواره «قدم‌ها و قلم‌های ماندگار» به‌مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و چهلمین روز شهادت شهید فخری‌زاده در البرز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 15 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» یادواره «قدم‌ها و قلم‌های ماندگار» با اهداف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت، شناسایی استعدادهای ادبی و رسانه‌ای و تولید آثار ادبی و رسانه‌ای پیرامون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده در سه بخش شعر، دل‌نوشته‌ها و قطعه‌های ادبی، مقالات رسانه‌ای در البرز برگزار می‌شود.

مهلت شرکت در این یادواره از ۲۵ آذرماه تا ۱۰ دی‌ماه سال جاری است و اختتامیه آن ۱۵ دی‎ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در بخش شعر و دل‌نوشته‌ها و قطعه‌های ادبی باید آثار خود را در قالب word به دبیرخانه جشنواره این یادواره از طریق شماره ۰۹۱۲۳۶۹۳۱۷۲ ارسال و علاقه‌مندان به شرکت در بخش مقالات رسانه‌ای باید فایل چاپ و منتشر شده آثار خود را در قالب pdf به دبیرخانه این یادواره از طریق شماره ۰۹۱۲۴۶۲۸۴۳۵ ارسال کنند.

یادآور می‌شود، نفرات اول تا سوم هر بخش به علاوه سه شایسته تقدیر از هر بخش لوح تقدیر و هدایای ارزنده‌ای دریافت خواهند کرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به نشانی alborz.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار