معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: کلانشهر قم مانند همه کلانشهرها به ساماندهی دوربین های نظارتی نیاز جدی دارد.
کد خبر: ۹۲۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ 16 December 2020

به گزارش تابناک قم، سید مجتبی اشرفی امروز و در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با بیان این که ترددها در سطح استان نسبت به روزهای قبل افزایش چشمگیری داشته است اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته و نسبت به مدت مشابه در سال قبل، تنها کاهش 12 درصدی در ترددها دیده می شود.

وی افزود: در 4 شب گذشته و به صورت میانگین، حدود 800 إعمال قانون در مورد محدودیت منع عبور و مرور خودروهای شخصی از ساعت 21 شب تا 4 بامداد انجام شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم اذعان کرد: امروزه 90 درصد تردّد در کلانشهرها به وسیله دوربین های نظارتی کنترل می شود، در حالی که در کلانشهر قم، 90 درصد ترددها به همت تلاش شبانه روزی مأموران ناجا ثبت و ضبط می شود و از این رو تردیدی وجود ندارد که باید برای ساماندهی این دوربین ها در استان فکری اساسی شود.

اشرفی سپس با انتقاد از صدور بیش از حدّ مجوّزهای عبور و مرور بین شهری در روزهای اخیر اضافه کرد: این امر سبب شد تا فرماندهی انتظامی استان مورد بازخواست فرماندهی کل قرار گیرد.

وی ادامه داد: متأسفانه مشاهده می شود که برخی از این مجوّزهای روزانه برای مسافربرهای شخصی صادر شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم در ادامه به موضوع شب یلدا اشاره کرد و گفت: علاوه بر نگرانی شب یلدا، باید توجه داشت که تیم فوتبال پرسپولیس در روز شنبه بیست و نهم آذر ماه، فینال لیگ قهرمانان آسیا را برگزار خواهد کرد که قهرمانی احتمالی این تیم و تجمع های پس از آن هم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: البته همه ما به عنوان یک ایرانی از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان نماینده ورزش کشور خوشحال خواهیم شد، اما در عین حال نگرانی تجمع های مردمی پس از این قهرمانی وجود دارد و باید پیش بینی های لازم درباره آن انجام شود.

سرهنگ اشرفی در پایان سخنان خود بر ضرورت پشتیبانی همه دستگاه ها و نهادها از عملکرد ناجا تأکید کرد و گفت: در این زمینه، الزاماتی وجود دارد که باید رعایت شود و یکی از این الزامات مربوط به تأمین ماسک مورد نیاز پرسنل است که متأسفانه از آن هم دریغ می شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار