در حساس‌ترین دیدار هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال تیم فجر میزبان پارس جنوبی جم است.
کد خبر: ۹۲۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷ 16 December 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم: در یکی از حساس‌ترین رقابت‌های هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال تیم فجرشهید سپاسی ساعت 14 امروز در ورزشگاه پارس شیراز به مصاف تیم رده دومی پارس جنوبی جم می‌رود.

تیم فجر که در دو هفته گذشته نتایج مطلوبی کسب کرده است در این بازی سخت که امتیاز میزبانی را دارد به دنبال کسب سومین پیروزی متوالی و رسیدن به رده دوم یا سوم جدول است.

تیم فجر در هفته نخست مقابل تیم خوشه طلایی ساوه به تساوی یک بر یک دست یافت. در هفته دوم با یک گل مغلوب شهرداری آستارا شد. این تیم که در هفته سوم مقابل نود ارومیه به نخستین پیروزی خود دست یافت در هفته چهارم نیز با 2 گل به پیروزی ارزشمند خارج از خانه مقابل مس کرمان دست یافت.

 

تیم فجر شهید سپاسی در حال حاضر با کسب 7 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. تیم‌های تیم استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم با 10 امتیاز و تیم هوادار تهران با 8 امتیاز در رده اول تا سوم جدول قرار دارند.

تیم قشقایی شیراز دیگر نماینده فارس در لیگ دسته اول ساعت 14:30 امروز در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم شاهین شهرداری بوشهر می‌رود.

تیم قشقایی که لیگ دسته یک را با پیروزی ارزشمند یک بر صفر مقابل تیم ملوان آغاز کرد در سه هفته گذشته هیچ امتیازی کسب نکرده است و در این دیدار به دنبال کسب پیروزی و فرار از ناکامی‌های متوالی است.

تیم قشقایی شیراز در حال حاضر با کسب 3 امتیاز در رده پانزدهم جدول است و تیم شاهین شهرداری بوشهر نیز با کسب 7 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار