مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت:در مراسمی از کتاب ایران‌شناسی تالیف دکتر قاسم فضلی رونمایی شد.
کد خبر: ۹۲۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ 16 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مصطفی مرزبان افزود: این مراسم به مناسبت گرامیداشت روز پژوهش با حضور رضا بیاتیان معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و معاونین اداره کل برگزار شد.
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در آیین رونمایی از این کتاب‌ها با اشاره به وجود اندیشمندان و صاحبان قلم در این استان گفت: ارج نهادن به کتاب و توجه بیشتر به کتاب و کتاب‌خوانی می‌تواند جامعه ما را از معضلاتی که وجود دارد، رهایی بخشد بر ما واجب است که به این قشر فرهنگ دوست ارائه خدمت کنیم و تلاش می‌کنیم تا جایی که بتوانیم خدمتی درشان آن‌ها انجام دهیم.
قاسم فضلی مولف این کتاب در این مراسم با قدردانی از بانیان این جلسه گفت: برگزاری این مراسم نشانه احترام به ذات دانایی و دانش است و احترام به تولید علم و تمدن در ایران زمین است.
فضلی انگیزه اصلی خود را از تالیف این کتاب ایران دوستی دانست و افزود: بنده ریشه در این آب و خاک دارم و وظیفه خود می‌دانم در تخصصی که دارم قدمی برای این مرز و بوم بردارم و تمام دغدغه ام یکپارچگی این سرزمین هزار قبیله ای است.
او یادآورشد: کتاب ایران‌شناسی ریشه در فرهنگ عمیق ایران زمین دارد.
وی ادامه داد:این کتاب دارای ۷
مقاله پژوهشی در زمینه اورارتویی‌ها، سازها در تاریخ، قلعه ایرج، گچ‌بری‌های دوره ساسانی، تپه‌میل، عشق‌آباد و مسجد جامع ساوه است.
قاسم فضلی پژوهشگر و باستان شناس خاورمیانه همچنین نویسنده ۱کتاب به زبان آلمانی و ۳ کتاب به زبان فارسی است.
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از دکتر قاسم فضلی مولف این کتاب قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار