صدا و سیمای مرکز فارس به مناسبت پنجم جمادی الاول سالروز میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار؛ برنامه‌های شاد و متنوعی را برای مخاطبان شبکه فارس تدارک دیده است.
کد خبر: ۹۲۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 19 December 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:علیرضا باغبانمنش معاون سیمای صداوسیمای فارس گفت: سیمای مرکز فارس با پخش ویژه برنامه زنده شبانه" فصل همدلی" ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه شنبه ۲۹ آذر مهمان خانه‌های مردم خوب فارس است.

در این برنامه آیتم‌های طنز و شاد متناسب با حس و حال سالروز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برنامه نسیم بنام "زینب‌ای گل محمدی"، سرود، مولودی و آیتم‌های شاد و متنوع از دیگر برنامه‌های سیمای شبکه فارس ویژه میلاد حضرت زینب و روز پرستار است.

باغبانمنش اظهارداشت: در برنامه‌های روتین و زنده شبکه فارس هم در روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذر به میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار پرداخته خواهد شد.

معاون سیمای شبکه فارس با بیان اینکه پخش این برنامه‌ها گوشه‌ای از ارادت کارکنان سیمای شبکه فارس به اهل بیت علیهم السلام است، گفت: تقارن میلاد این بانوی بزرگوار با روز پرستار فرصت مغتنمی برای تجلیل و تکریم از زحمات پرستاران زحمتکش و پرتلاش کشور بویژه استان فارس به عنوان مدافعان سلامت و سربازان خط مقدم مقابله با کرونا است.

رادیو فارس هم در سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار برنامه‌های شاد و متنوعی را برای شنوندگان رادیو فارس در نظر گرفته است.

یاسر جمالی معاون صدای شبکه فارس گفت: برنامه تولیدی " سروصبور " روز شنبه ۲۹ آذر و برنامه " خادم خدا "روز یکشنبه ۳۰ آذر از مهمترین برنامه‌های رادیو فارس به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها است.

وی افزود: در برنامه‌های زنده و روتین رادیو فارس هم در روز‌های شنبه و یکشنبه به ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار پرداخته خواهد شد.

ابوالحسن کرمی معاون خبر شبکه فارس به پخش گزارش‌های خبری و تولیدی به همین مناسبت از سوی خبرنگاران و گزارشگران این معاونت اشاره کرد و گفت: تبیین سیره و منش حضرت زینب سلام الله علیها و الگوی گیری پرستاران پرتلاش از ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری این بانوی بزرگ اسلام مهمترین محور گزارش‌های خبری خواهد بود.

وی افزود: با شیوع کرونا کادر درمان بخصوص پرستاران جان فشانی و ایثارگری‌های مثال زدنی داشتند و پرداختن به این ویژگی آنان در گزارش‌های خبری از دیگر برنامه‌های معاونت خبر فارس برای گرامیداشت مقام پرستاران فداکار است.

خورشید سوار معاون فضای مجازی شبکه فارس با بیان اینکه معاونت فضای مجازی تدارک ویژه‌ای برای سالروز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار در نظر گرفته است، افزود: طراحی و انتشار پوستر با محوریت قدردانی از پرستاران، تولید ویدیوکلیپ، تولید و انتشار نماهنگ " نیکی می‌ماند" با محوریت تقدیر از پرستاران از مهمترین برنامه‌های معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز فارس برای این روز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار