مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: برنامه های دهه اول فاطمیه در استان فارس باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود.
کد خبر: ۹۲۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 22 December 2020

تابناک فارس به نقل از مهر:حجت الاسلام محمد صادق مهرابی با اشاره به فرارسیدن دهه اول فاطمیه و چگونگی برگزاری مراسم‌های این ایام یادآور شد: خوشبختانه مردم مؤمن و معتقد سومین حرم اهل بیت (ع) در ایام عزاداری امام حسین (ع) نشان دادند که توجه به سلامت و بهداشت مانعی برای ابراز ارادت به اهل بیت (ع) نیست.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان فارس به گونه‌ای بود که خوشبختانه توانستیم در کشور جایگاه بالایی را کسب کنیم و به طور حتم در برگزاری برنامه‌های دهه اول فاطمیه نیز این مهم رعایت می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری سلامت مردم در تمامی موارد باید در دستورکار قرار داشته باشد، گفت: اجرای پروتکل‌های بهداشتی به عنوان یک اولویت در برگزاری مراسم عزاداری دهه اول فاطمیه الزامی است و تمامی هیأت‌های مذهبی استان فارس مکلف به اجرای پروتکل‌های سلامت هستند.

حجت الاسلام مهرابی تصریح کرد: طبق دستورالعمل بهداشتی، برگزاری مراسم در مکان‌های سرپوشیده باید کوتاه مدت و با کمترین میزان جمعیت باشد هرچند که بهتر است مدیران هیأت‌ها به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که مراسم در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی می‌تواند تمامی مردم را در این مراسم سهیم کند، گفت: در ایام محرم و صفر شاهد حضور مردم در عزاداری‌های مجازی بودیم و باید از این فرصت در دهه فاطمیه نیز استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار