معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ابراز تاسف از جان باختن ۱۰ هم استانی دیگر در اثر ابتلا به کووید ۱۹ طی روز گذشته تاکنون، بیان کرد: با افزوده شدن این تعداد، از ابتدای شیوع بیماری تاکنون ۲ هزار و ۹۸۷ هم استانی خود را به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ از دست داده ایم.
کد خبر: ۹۲۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹ 27 December 2020
به گزارش تابناک فارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از افزایش موارد نمونه گیری به ۵۴۶ هزار و ۵۰۹ مورد از ابتدای شیوع بیماری تا امروز، هفتم دی خبر داد.
 
علی اکبری مجموع بیماران شناسایی شده مثبت قطعی در استان را از ابتدای شیوع بیماری، ۱۶۰ هزار و ۶۵۵ مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد تاکنون ۱۵۵هزار و ۶۸۲ بیمار با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
 
معاون درمان دانشگاه با اشاره به بستری ۶۵۰ مورد بستری بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان‌های استان، اظهار کرد: از این تعداد ۱۴۱ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.
 
این مقام مسئول در دانشگاه با اعلام اینکه موارد مثبت شناسایی شده و بستری در بیمارستان‌ها نسبت با روز‌های گذشته روند کاهشی داشته است، ادامه این روند را نیازمند همراهی مردم استان در رعایت اصول بهداشتی دانست تا بتوانیم بیماری کووید ۱۹ را در استان مدیریت کنیم.
برچسب ها: کرونا ، بیماری ، شیوع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار