با اقدام به موقع یگان نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان لامرد از برداشت غیر مجاز سنگ و خاک از اراضی ملی جلوگیری شد.
کد خبر: ۹۳۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ 06 January 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مرتضی نکوگو سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لامرد، گفت: متخلفان بدون مجوز و به صورت مخفیانه منطقه ورود کرده و اقدام به برداشت غیر مجاز سنگ و خاک از اراضی ملی می‌کردند که در دام نیرو‌های منابع طبیعی گرفتار شدند.

او، با اشاره به همکاری همیاران طبیعت در این عملیات بیان کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر برداشت غیر مجاز سنگ و خاک در منطقه کوه‌های جنوبی پاقلات شهرستان لامرد از سوی افراد سود جو بلافاصله نیرو‌های یگان حفاظت به محل اعزام و موفق به شناسایی متخلفان شدند.

نکوگو، تصریح کرد: سه دستگاه لودر و کمپرسی توقیف و از ادامه فعالیت تمامی ماشین آلات جلوگیری شد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لامرد، ادامه داد: به منظور پیشگیری از تخریب و تصرف گشت و مراقبت مستمر در اراضی ملی در دستور کار قرار گرفته است.

او، افزود: با ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی علاوه برآشنایی مردم با قوانین مربوطه فرصت تصرف از متخلفان نیز گرفته می شود.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لامرد، با هشدار به متخلفان عرصه‌های منابع طبیعی اضافه کرد: هر گونه برداشت غیر مجاز از عرصه‌های ملی ممنوع بوده و با متخلفان به طور جدی برخورد می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار